اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

تحقق 130 درصد از تعهد اشتغال گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: 130 درصد از تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس در سال 1390 تحقق پیدا کرد.

تحقق 130 درصد از تعهد اشتغال گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورمحمد جعفری عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان از تحقق 130 درصدی اشتغال تعهد شده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برخی ادارات شهرستان موفق شده‌اند به دو تا هفت برابر اشتغال تعهد شده تحقق ببخشند.

وی محور برنامه‌های ستاد اشتغال این شهرستان را در سال جاری نظارت و ارزیابی طرح‎ها، مساعدت بانک‎ها در جذب اعتبارات طرح‎های مصوب و جذب سرمایه‌گذاران و شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جدید برای توسعه اشتغال اعلام کرد.

معاون امور عمرانی و برنامه‎ریزی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی عدم تحقق اشتغال تعهد شده در برخی دستگاه‎های بزرگ اجرایی اذعان کرد: باید تعیین میزان تعهد اشتغال با دقت بیشتری انجام بگیرد و دستگاه‎های اجرایی تا حصول نتیجه انجام تعهد اشتغال پیگیری‌های لازم را به موقع انجام دهند و در این زمینه با دستگاه‎های استانی تعامل بیشتری داشته باشند.

جعفری میانگین جلسات اشتغال در سال جاری را دو جلسه در ماه عنوان کرد و ادامه داد: در سال 1391 هم این جلسات برگزار خواهد شد.

محمدرضا پیاده‎کوهسار دبیر ستاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس از تحقق دو برابری اشتغال در بخش مسکن خبر داد و گفت: امسال 133 طرح استانی به ستاد اشتغال معرفی شد که با پیگیری‎های انجام شده غیر از یک یا دو مورد از طرح‎ها به نتیجه رسید.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول