اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان‌جنوبی:

امسال 140 فقره وام خوداشتغالی در نهبندان پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان نهبندان 140 فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش 7 میلیارد و 990 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

امسال 140 فقره وام خوداشتغالی در نهبندان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، امین‌اسعد اکبرنیا پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان نهبندان اظهار داشت: تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از دستاوردهای مهم و موفق دولت نهم به منظور خدمت رسانی به مردم محسوب شده و می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در صندوق مهر امام رضا(ع) 589 فقره حساب قرض‌الحسنه به ارزش 670 میلیون و 400 هزار ریال افتتاح شده است، تصریح کرد: نهبندان در این زمینه جزو شهرستان های برتر استان به شمار می‌رود.

سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این صندوق تاکنون 108 فقره حساب تسهیلات به ارزش 6 میلیارد و 330 میلیون ریال افتتاح شده است.

اکبرنیا با اشاره به اینکه در سال جاری صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان نهبندان 140 فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش 7 میلیارد و 990 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است، اظهار داشت: این تسهیلات از 50 تا 100 میلیون ریال به متقاضیان واگذار شده است.

وی از تشکیل 391 پرونده مشاغل خانگی به ارزش 8 میلیارد و 170 میلیون ریال توسط صندوق مهر امام رضا(ع) نهبندان در سال جاری خبر داد و گفت: تمامی این پرونده‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده و شهرستان نهبندان در این زمینه دارای مقام نخست در بین شهرستان‌های استان است.

سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان‌جنوبی یادآور شد: هم‌اکنون برای شرکت دامپروری و کشاورزی روستای چاهدراز این شهرستان مبلغ یک‌میلیارد ریال اعتبار تصویب و به بانک توسعه و تعاون نهبندان معرفی شده است.

اکبرنیا تصریح کرد: در سال جاری نیز مبلغ 500 میلیون ریال به شرکت چوبستان کویر نهبندان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی افزود: تمامی نامه‌هایی که در سفر ریاست جمهوری و نامه‌های مردمی به استاندار خراسان‌جنوبی و فرماندار نهبندان در زمینه پرداخت تسهیلات که به صندوق مهر امام رضا(ع) این شهرستان ارجاع داده شده است، هم‌اکنون برای افراد واجد شرایط پرونده تشکیل و در تسهیلات در شرف پرداخت است.

سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان‌جنوبی اذعان داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان نهبندان در سطح استان به منظور پیگیری معوقات مقام برتر را از آن خود کرده است.

اکبرنیا از ارتقای صندوق مهر امام رضا(ع) نهبندان به بانک قرض‌الحسنه مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این مهم با جدیدیت در استان پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: طبق آمار مسئولان جهاد کشاورزی نهبندان امسال مجوز خروج 4 هزار رأس دام پرواری از این شهرستان صادر شده که همه این دام‌های مربوط به دامپروری‌هایی می‌شوند که از صندوق مهر امام رضا(ع) این شهرستان تسهیلات دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول