اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شهرستان‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

تمام تعهدات ایجاد فرصت شغلی در آذربایجان غربی محقق شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور شهرستان‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 100 درصد تعهد ایجاد فرصت شغلی استان آذربایجان غربی در سال جاری تحقق یافته است.

تمام تعهدات ایجاد فرصت شغلی در آذربایجان غربی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدرا‌ن، محمدعلی قادری ‌در نشست بررسی مشکلات این شهرستان اظهار داشت: تعهد ایجاد فرصت شغلی استان آذربایجان غربی در سال جاری حدود 113 هزار فرصت شغلی بود که در حال حاضر تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه وجود اشتغال پایدار در جامعه منجر به امنیت اقتصادی می‌شود و باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنیم، افزود: برنامه‌ریزی‌های منسجم برای ایجاد اشتغال پایدار در استان در سال آینده انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: امسال 12 تشکل کارگری و کارفرمایی جدید در سطح استان راه‌اندازی شده است.

قادری با بیان اینکه توسعه تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی از اولویت‌های اصلی است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این تشکل‌ها در مناطق مختلف استان تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سطح استان آذربایجان غربی به 34 واحد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تعامل و تفاهم خوبی بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان وجود دارد.

مسئول امور شهرستان‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: امسال 4 هزار شکایت در استان به این نهاد واصل شده است که عمده شکایات واصله مربوط به واحدهای صنفی و صنعتی است.

به گفته وی امسال با راه‌اندازی شورای سازش بین کارگر و کارفرما شکایات واصله در مقایسه با سال گذشته 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

قادری همچنین خاطر نشان کرد: کانون شوراهای اسلامی کار در استان با عضویت 9 نفر در راستای رفع مشکلات کارگران و کارفرمایان در مرکز استان راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: با ادغام دو اداره مدیران و کارمندان با همدلی، همکاری و تعامل مطلوب در راستای خدمت بهتر و شایسته به مردم این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول