اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 2 هزار فرصت شغلی در چالدران ایجاد شده که این تعداد بیش از تعهد فرصت شغلی است.

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی چالدران اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت‌های تعاون و کار و رفاه اجتماعی ادغام شده‌اند از این رو رسالت اصلی ایجاد اشتغال و فراهم کردن رفاه اجتماعی مردم با انسجام و تمرکز بیشتری دنبال می‌شود.

وی افزود: ادغام این دو اداره در شهرستان چالدران سبب می‌شود تا گا‌م‌های مؤثر و سازنده‌ای در راستای ایجاد اشتغال فراهم شود از این رو باید در زمینه تشکیل تعاونی‌ها و توسعه مشاغل خانگی تلاش کرد.

قلی‌پور ادامه داد: توسعه مشاغل خانگی یکی از راهکارهای مهم در زمینه ایجاد اشتغال است که با ارائه تسهیلات لازم زمینه اشتغال برای تعداد از افراد بیکار را فراهم می‌کند.

این مسئول با اشاره به تعهدات ایجاد فرصت‌های شغلی در این شهرستان گفت: ایجاد 2 هزار و 23 فرصت شغلی در شهرستان چالدران از تعهدات دستگاه‌های اجرایی بود که با ایجاد 2 هزار و 328 فرصت شغلی بیش از تعهدات خود عمل کرده‌اند.

فرماندار چالدران خاطر نشان کرد ادغام وزارتخانه‌ها سبب افزایش اقتدار مدیران می‌شود از این رو باید مدیران ادارات در راستای پیشبرد اهداف کلان منطقه تلاش کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت این منطقه باشیم.

مسئول امور شهرستان‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در ادامه این مراسم بیان کرد: با ادغام این دو اداره، مدیران و کارمندان با همدلی، همکاری و تعامل مطلوب در راستای خدمت بهتر و شایسته به مردم این شهرستان فعالیت می‌کند.

محمدعلی قادری اضافه کرد: در زمان حاضر 100 درصد فرصت‌های شغلی سهم استان آذربایجان غربی تحقق یافته است و برنامه‌ریزی‌های منسجم برای ایجاد اشتغال پایدار در استان در سال آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول