اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت خبر داد

راهیابی 38 دانش‌آموز پاکدشتی به مرحله کشوری مسابقات علمی و کاربردی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از راهیابی 38 دانش‌آموز پاکدشت به مرحله کشوری مسابقات علمی و کاربردی خبر داد.

راهیابی 38 دانش‌آموز پاکدشتی به مرحله کشوری مسابقات علمی و کاربردی

غلامعلی خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راهیابی 38 دانش‌آموز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز کار و دانش این شهرستان به مسابقات علمی‌ـ عملی و علمی‌ـ کاربردی خبر داد و گفت: تاثیر مطلوب برنامه‌های مستمر تشویقی و ترغیبی در بروز خلاقیت‌های علمی و مهارتی و نیز تقویت روحیه رقابت‌جویی و رقابت‌پذیری و شناسایی توانمندی‌های دانش‌آموزان عواملی بود که کارشناسان امر تعلیم و تربیت را بر آن داشت تا همه ساله به برگزاری این رقابت بین دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز کار و دانش بپردازند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت اظهار داشت: این مسابقات با هدف آشنایی جامعه با توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش و اشاعه فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ایجاد زمینه رقابت سالم به منظور شکوفایی و پرورش استعدادها، بروز خلاقیت‌ها و تقویت روحیه ابتکار در این دانش‌آموزان و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب برای بهبود کیفیت آموزش‌های مهارتی ویژه دانش‌آموزان پایه سوم در 29 رشته برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 106 دانش‌آموز از شهرستان پاکدشت حضور داشتند که با اقتدار موفق به احراز 29 رتبه استانی شدند که تمام این عزیزان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته‌اند.

خانی همچنین افزود: از این 29 رتبه کسب شده 13 نفر رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده‌اند که در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نتیجه‌ای بی‌سابقه است.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: امسال برای نخستین بار نیز مسابقه‌ای بین دانش‌آموزان پایه اول هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ترتیب داده شده بود که جای بسی مسرت و خرسندی دارد که اعلام کنیم از 30 دانش‌آموز اعزامی از پاکدشت 9 نفر موفق به کسب رتبه استانی و راهیابی به مرحله کشوری شده‌اند.

وی عنوان کرد: کسب این نتایج موید کار خوب همکاران ما در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز کار و دانش بوده و از حرکت بر مسیر درست و رو به پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراکز خبر می‌دهد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: قدردانی از همکارانمان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز کار و دانش بر ما وظیفه است و امید می‌رود با توجه به اجرای بخش علمی کشوری این مسابقات در اردیبهشت ماه، تمهیدات مقدماتی برای شرکت مناسب دانش‌آموزان با آمادگی لازم و کافی در این دوره از مسابقات انجام شود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول