اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند خواستار شد

برخورد با هنجارشکنان نوروزی در دماوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند خواستار برخورد با هنجارشکنان نوروزی در این شهر شد و به این افراد هشدار داد.

برخورد با هنجارشکنان نوروزی در دماوند

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مسئولان و مردم باید در مقابل احتمال حضور افراد فاسد برای برپایی بساط فسق و فجور در ایام نوروز با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به نمونه‏ای از برپایی یک مجلس نامشروع در دماوند یادآور شد: در نخستین روزهای سال جاری متاسفانه برپایی یک مجلس جشن علنی در شب وفات بانوی دو عالم موجبات ناخرسندی مردم و مسئولان این خطه را فراهم ساخت.

علاءالدینی، دماوند را پناهگاه مومنان خواند و افزود: دماوند خطه‏ای است که افراد مومن فراری و خسته از محیط‏های آلوده، آن را برای دمی آسایش عرفانی انتخاب می‏کنند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اما استقرار دماوند در مسیر شاهراه سه استان بزرگ کشور گاهی خود عاملی آسیب‏زا به لحاظ امور اجتماعی محسوب می‏شود.

وی اضافه کرد: از این رو، مردم دماوند واهمه دارند که خدای نکرده مرفهان بی‏درد، این دیار مذهبی را به محل فسق و فجور خود تبدیل کنند.

علاءالدینی خطاب به هنجارشکنان اجتماعی در دماوند گفت: افرادی که قصد و نیت هنجارشکنی در شهرستان دماوند را دارند، آگاه باشند که مردم و مسئولان این شهرستان با تمام توان در مقابل آنها می‏ایستند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: این پاسخ مردمی به آنها درس عبرتی می‏شود تا افرادی که به قصد سوء‏استفاده از محیط امن دماوند وارد این دیار می‏شوند، مواردی از این دست را از اذهان خود دور کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفاظت کافی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان خاطرنشان کرد: مسئولان و ماموران انتظامی شهرستان دماوند باید مواظب مبادی ورودی و خروجی شهرستان باشند.

علاءالدینی ادامه داد: در ایام نوروز برخی خانواده‏های دماوندی خانه و کاشانه خود را به امید حضور ماموران انتظامی شهرستان، به قصد سفر رها می‏کنند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: البته نباید همه بار ایجاد امنیت در منطقه را بر دوش ماموران انتظامی گذاشت و همه باید در این امر سهیم باشند.

وی افزود: مردم باید با توجه به تذکرات مسئولان حوزه انتظامی کشور، استان و منطقه که به کرات از طریق رسانه‏های تصویری، شنیداری و نوشتاری تبیین می‏شود، گوش فرا دهند.

علاءالدینی با تاکید بر لزوم محدود‏سازی فرصت‏ها برای مجرمان گفت: شاید نتوان انگیزه را از متخلفان گرفت؛ اما بی‏شک محدود‏سازی فرصت برای آنها امکان‏پذیر است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: مردم می‏توانند با رعایت اصول ایمنی، کاهش فرصت انجام جرم برای متخلفان را فراهم و بهاری خاطره‏انگیز را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول