اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

صله‌رحم با اقوام و نزدیکان از برکات عید نوروز است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: یکی از برکات عید نوروز، دیدار با نزدیکان و ترویج صله‌رحم با اقوام است.

صله‌رحم با اقوام و نزدیکان از برکات عید نوروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در آخرین جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان که در سالن جلسات این سپاه برگزار شد، گفت: هدف در دید و بازدیدهای نوروزی باید جذب و تألیف قلوب باشد تا منظور صله‌رحم فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‏ها بهره برد، خاطرنشان کرد: هر انسانی اگر می‌خواهد به سعادت برسد، باید از فرصت‏ها بهره بگیرد، در عین حال فرصت‏های پیش‏ روی انسان حساب و کتاب دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با برشماری ارکان سعادتمندی انسان از دیدگاه روایات اسلامی، تصریح کرد: ایمان نخستین رکن سعادتمندی انسان‏هاست، اما ایمانی انسان را سعادتمند می‏کند که لغلغه زبان نبوده و توأم با معرفت باشد.

وی نشانه معرفت در ایمان را انجام عمل صالح عنوان کرد و ادامه داد: عمل صالح دومین رکن سعادتمندسازی انسان است.

رعایتی ابراز داشت: سومین رکن سعادتمندی انسان این است که در عین اینکه انسان دیندار عامل به عمل صالح است، باید در جامعه مروج معارف الهی بوده و نسبت به منکرات و معاصی واکنش نشان داده و با روش اسلامی جامعه را از آنها نهی کند.

وی چهارمین رکن سعادتمندی بشر را صبر و استقامت عنوان کرد و گفت: مؤمنان اگر در برابر مشکلات و مصائب، صبر و استقامت کرده و طاقت از کف ندهند، خداوند یاریشان خواهد کرد و این قول خداوند کریم است.

رعایتی در پایان با اشاره به مطالب عنوان شده اذعان داشت: در موضوع تحریم‏ها و سیاست‏بازی سفرای کشورهای اروپایی، صبر انقلابی و شجاعت بی‏نظیر رهبر انقلاب موجب شد تا در مدت کوتاهی، دشمنان از مواضع خود عقب‏نشینی کرده و با سرافکندگی به ایران اسلامی بازگردند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول