اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار گرگان:

مشکل آب شرب جنگل النگدره گرگان برطرف شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار گرگان گفت: مشکل آب شرب جنگل النگدره گرگان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی برطرف شد.

مشکل آب شرب جنگل النگدره گرگان برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان توشنی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: پاکسازی معابر و مرمت تابلوها در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سه جلسه ستاد شهرستانی در خصوص تسهیلات نوروزی برگزار شده است، اذعان کرد: یک جلسه کمیته 10 گانه را نیز با حضور مسئولان کمیته‎ها برگزار کرده‎ایم.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار گرگان با بیان اینکه سامانه رصد اشتغال دو هفته قطع شده است، یادآور شد: راستی‎آزمایی اشتغال شهرستان گرگان صد درصد مثبت بوده است.

توشنی از دستگاه‎هایی که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات‎شان در سامانه رصد نشده‎اند خواست تا در مدت زمان باقیمانده سال‎ جاری در این زمینه اقدام کنند تا ارزیابی مناسبی را در این راستا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازدید از مکان‎های اسکان، تفرجگاهی و تردد مسافران در دستور کار قرار گرفته است و اکیپ‎هایی نیز از یک هفته قبل به طور روزانه از سطح شهر بازدید می‎کنند و ایرادات و اشکالات را به دستگاه‎های اجرایی ابلاغ کرده تا دستگاه‎ها درصدد برطرف شدن آن برآیند.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار گرگان اذعان کرد: برنامه‎ریزی‎هایی برای کیوسک‎های تلفن، جایگاه‎های سی‎ان‎جی انجام شد تا شاهد عیب‎گیری و راه‎اندازی باشیم که این اقدامات با پیگیری فرماندار، شرکت نفت، شهرداری گرگان و جلین صورت گرفت تا خدمات شایسته و بهنگام را برای مسافران نوروزی داشته باشیم.

توشنی در خصوص کشیک اصناف و نانوایی‎های شهرستان گرگان اظهار داشت: همه نانوایی‎های سطح شهر به گونه‎ای برنامه‎ریزی شده است که خدمات خوبی را در این ایام به مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی بیان کرد: نگرانی‎هایی در خصوص حوادث مترقبه در میدان بسیج وجود داشت که با برنامه‎ریزی طرح ساماندهی مسافران نوروزی قرار شد تا اسکان مسافران از طریق شهرداری و گردشگری مورد پیگیری واقع شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول