اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای شهرستان ساری:

آب شرب ساری 100 درصد تضمین بهداشتی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آبفای شهرستان ساری گفت: آب شرب شهرستان ساری 100 درصد تضمین بهداشتی است.

آب شرب ساری 100 درصد تضمین بهداشتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری رشید خاکسار در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه نحوه اجرای شیوه‌ها، اتفاقات، جاری‌سازی فاضلاب سطح شهر به‌زودی در شهرستان ساری اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: به‌زودی تمامی پروژه‌های اجرایی سال 91 اداره آبفای شهرستان ساری را به شهرداری ارائه می‌دهیم تا حفاری‌ها موجب بی‌نظمی در سطح شهر نشود.

وی یادآور شد: نصب انشعاب بر اساس زمان‌بندی که با مجوز شهرداری صورت می‌گیرد انجام می‌شود.

خاکسار با اشاره به اینکه شهرداری مجوز نصب انشعاب را به اداره آبفای شهرستان ساری نمی‌دهد، گفت: شهرداری ساری وقتی مجوز ساخت بنا را به شهروندان می‌دهد بنابه تقاضا برای انشعاب آب این وظیفه ما است که آبرسانی داشته باشیم که ضرورت دارد شورای اسلامی شهر برای این مشکل آبفای شهر ساری چاره‌اندیشی کند.

این مسئول به جاری‌سازی فاضلاب در سطح شهر ساری اشاره کرد و ادامه داد: با پیشنهاد شهرداری بحث جاری‌سازی فاضلاب از اماکن پرتراکم جمعیتی اقدام شده است.

وی با تاکید بر اینکه آب شرب شهرستان ساری 100 درصد بهداشتی است، خاطرنشان کرد: آزمایش‌های بهداشتی بودن آب شرب شهری به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود و تضمین می‌دهیم که مشکلی در این بخش وجود ندارد.

خاکسار اذعان داشت: چاه‌های آب و نیز شبکه‌های توزیع آبرسانی شهرستان ساری به طور مستمر مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اگر کسی شکایتی دارد می‌تواند از طریق بهداشت شهرستان پیگیر شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول