اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم دشتستان در انتخابات مجلس:

انتخابات مجلس نهم دفاع جانانه ملت از ولایت و نظام بود

خبرگزاری فارس: منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس نهم دفاع جانانه ملت از ولایت و نظام بود.

انتخابات مجلس نهم دفاع جانانه ملت از ولایت و نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در آئین برگزاری یادواره شهدای روستای چهاربرج اظهار داشت: شهدا فضایی معنوی در جامعه ایجاد می‌کنند و توسعه، پیشرفت و ترقی جوامع انسانی همیشه در گرو توجه به یاد و خاطره شهداست.

 

نماینده منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توجه به دستاوردها و اهداف و آرمان‌های والای شهدا از مسائل مهمی است که سبب پاک شدن جوامع می‌شود و در جوامع انسانی باید همواره دستیابی به اهداف و آرمان‌های والای شهدای گرانقدر را مورد توجه قرار دهیم.

 

موسوی‌نژاد بیان داشت: شهدا برای حب و عشق به امام حسین (ع) به میادین جنگ حق علیه باطل رفتند و جان باختند و در مراسمات و یادواره‌های شهدا همواره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از حاضرین استقبال می‌کنند و این امر سبب روحانی شدن فضا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدا را هیچ وقت نباید رها کنیم زیرا زنده ماندن یاد و خاطره شهداست که سبب پیشرفت، توسعه و ترقی جامعه ما شده و رها کردن یاد و خاطره شهدا سبب تزلزل و عقب‌افتادگی جوامع انسانی می‌شود و عواقبی این چنینی برای جوامع به دنبال دارد.

 

نماینده منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز ما باید افتخار کنیم که در یادواره شهدا حضور داریم زیرا حضور در یادواره‌های شهدا از افتخارات ارزشمندی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و هر کسی لیاقت حضور در مراسم شهدا را ندارد.

 

موسوی‌نژاد عنوان کرد: حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به معنای دفاع از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهداست و صمیمانه از مردم شریف شهرستان دشتستان به خاطر حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: ما همگی سر سفره ولایت و انقلاب نشسته‌ایم و دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و تکلیف تمامی امت مسلمان است.

 

نماینده منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اذعان داشت:‌ در سال‌های اخیر امت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی هرگاه دشمنان و معاندان این نظام مقدس خواسته‌اند ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سخره گیرند مردم با حضور پرشور خود حماسه‌ای ماندگار آفریدند که تمامی برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

موسوی‌نژاد با اشاره بر اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات "نه" بزرگی به یاوه‌گویی‌های دشمنان گفتند ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به معنای تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده و سیلی محکمی بر چهره سیاه دشمنان زدند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول