اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس راهنمایی و رانندگی دشتستان:

واژگونی وانت در دشتستان 11 مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: کارشناس راهنمایی و رانندگی دشتستان گفت: واژگونی وانت در دشتستان 11 مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی وانت در دشتستان 11 مصدوم بر جای گذاشت

نصرالله اخلاقی شنبه ‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در شهرستان دشتستان منجر به جراحات شدید سرنشین خودرو شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی "و" با 10 سرنشین آن در محور کوهستانی روستای باغ تاج شهرستان دشتستان در استان بوشهر واژگون شد.

این کارشناس راهنمایی و رانندگی دشتستان خاطر نشان کرد: این سانحه منجر به مصدومیت راننده شد و تمام سرنشینان این وانت نیز از ناحیه سر، صورت و دست مصدوم شدند.

اخلاقی یادآور شد: تمام سرنشینان وانت به علت شدت جراحات وارده قادر به تکلم نبودند و مصدومیت‌هایی نیز از ناحیه گردن داشتند.

کارشناس راهنمایی و رانندگی دشتستان علت واژگونی را بی‌احتیاطی از سوی راننده وانت ذکر کرد و اذعان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم احتیاط بیشتری داشته باشند و از سوار کردن سرنشینان بیشتر از ظرفیت خودداری کنند.

اخلاقی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، تمهیدات لازم را برای ایمن ساختن مسیرهای شلوغ و پرترافیک دشتستان اندیشیده‌ایم و امیدوار هستیم تعطیلاتی بدون حوادث را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشتستان بزرگترین شهرستان استان است و راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی این شهرستان با همه توان برای افزایش امنیت و تامین رفاه مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول