اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 10 خبر داد

احداث مسیر ویژه عبور دوچرخه در خیابان دشتستان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 10 گفت: با گذشت چند سال از عمر تابلوهای اطلاعاتی، شهرداری منطقه 10 اقدام به تعویض این تابلوها کرده و در خیابان دشتستان نیز مسیر ویژه عبور دوچرخه احداث کرده است.

احداث مسیر ویژه عبور دوچرخه در خیابان دشتستان

بهمن احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تعویض تابلوهای اطلاعاتی منطقه اظهار داشت: با توجه به گذشت چندین سال از عمر تابلوهای اطلاعاتی در مسیر بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی منطقه، این تابلوها ویژگی بازتابش خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: از دست دادن ویژگی بازتابش تابلوها سبب شده که مشاهده این تابلوها برای رانندگان محترم در هنگام شب  دشوار و در نهایت برای انتخاب مسیر با مشکل مواجه شوند.

شهردار منطقه 10 در مورد تصمیم شهرداری راجع به این موضوع بیان داشت: شهرداری منطقه ده تصمیم به تعویض تابلوهای مذکور گرفته و نسبت به نصب بعضی تابلوهای جدید نیز اقدام کرده است.

وی در مورد خیابان دشتستان تصریح کرد: در خیابان دشتستان با توجه به بافت منطقه و حجم تردد مناسب خودروها، با استفاده از جدا کننده‌های ترافیکی، مسیر ویژه عبور دوچرخه احداث شده است.

احمدی در پایان در مورد هدف از احداث مسیر ویژه عبور دوچرخه اظهار داشت: هدف از احداث این مسیر، تشویق و ترغیب اهالی منطقه برای استفاده از دوچرخه بوده تا از این طریق سلامت جسم و روان خود را تضمین کنند. 

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول