اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان:

15 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت کنگان گفت: 15 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان معدوم شد.

15 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان معدوم شد

زینب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با دقت و حساسیت ادامه دارد و با تمام توان از حقوق شهروندان دفاع می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از معدوم شدن 15 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در کنگان خبر داد و افزود: بیش از 15 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف تا پایان بهمن سال 90 در این شهرستان معدوم شده است.

حسینی ادامه داد: در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان این مواد توسط پرسنل بهداشت محیط و طی بازدیدهای مستمر کشف و معدوم شد و متخلفین به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی به کمبود نیرو در واحد بهداشت محیط نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود نیرو باز هم از این مراکز به طور مستمر بازدید و در صورت بروز تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از آموزش متصدیان عمده‌فروشی مواد غذایی شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: با توجه به حضور شرکت‌های مختلف در سایت 2 پارس جنوبی و در نتیجه افزایش تعداد صنوف مواد غذایی از ابتدای سال 90 تاکنون که برای ارایه خدمات به این شرکت‌ها راه‌اندازی شده‌اند و با توجه به اینکه تعدادی از این عمده‌فروشی‌ها اقدام به عرضه مواد غذایی تقلبی و در بعضی موارد نگهداری صحیحی از این اقلام مورد توجه قرار نمی‌گیرد لازم بود که این جلسه توجیهی – آموزشی برگزار شود.

حسینی یادآور شد: این جلسات آموزشی با همکاری مراکز بهداشتی، درمانی برای شهرهای بنک و کنگان برگزار و در زمینه مسایل مختلف بهداشتی از جمله نگهداری صحیح مواد غذایی، روش‌های شناخت مواد غذایی مورد تایید بهداشت، آیین‌نامه اجرایی قانون اصلاح ماده 13 آموزش‌های لازم به متصدیان داده شد تا شاهد بروز مشکلات کمتری در این زمینه باشیم.

وی اذعان داشت: برای ایام نوروز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و تمهیدات خوبی برای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی اندیشیده‌ایم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول