اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم:

مردم در 12 اسفند بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات مجلس نهم گفت: مردم در 12 اسفند بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم در 12 اسفند بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با تقدیر از حضور همه جانبه ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات با شکوه مجلس نهم نشان داد که ملت ایران همیشه و در همه حال در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در 33 سال گذشته در همه صحنه‌ها حضور داشتند، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند، که با گذشتن از جان و مال خود اجازه نمی‌دهند که انقلاب اسلامی آسیب ببیند.

منتخب مردم زنجان و طارم برای مجلس نهم با بیان اینکه پس از جنگ نیز دشمنان با هر توطئه‌ای تلاش کردند که به نظام و انقلاب ضربه بزنند، تصریح کرد: دشمنان با همه توطئه‌ها و ترفندهای خود نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و در همه توطئه‌های خود شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه 88 نیز نتوانستند به خواسته‌های شوم خود برسند، ادامه داد: دشمنان پیش از انتخابات مجلس نهم همه داشته‌های خود را به کار گرفتند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و شکست خوردند.

وی با اشاره به دعوت رهبری از مردم ایران برای حضور گسترده در انتخابات گفت: مردم در 12 اسفند به خواسته رهبری لبیک گفتند و با حضور حماسی خود همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و شکست دیگری را بر آنها تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه صحنه‌ای که مردم در انتخابات مجلس نهم خلق کردند بخشی از توان خود را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: اگر هوای نفسانی خود را کنار بگذاریم مردم همیشه در کنار ما خواهند بود و هرگز نظام و انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب همه توان خود را به کار می‌گیرند تا استان زنجان پیشرفت کند، تصریح کرد: اولویت نمایندگان استان تلاش در راستای عمران و آبادانی استان زنجان خواهد بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم به دور از هر گونه جناح بندی و گروه بازی در راستای فرامین رهبری و آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت کنیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول