اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

امکانات لازم برای مسافران نوروزی در جیرفت فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جیرفت گفت: شهرداری در ایام سال نو امکانات لازم برای اسکان مسافران را در یکی از پارک‌های شهر ارائه و 120 چادر از هلال‌احمر کرمان در اختیار شهرداری برای ارائه خدمات به مسافران قرار می‌گیرد.

امکانات لازم برای مسافران نوروزی در جیرفت فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش جیرفت ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهارداشت: از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر می‌کنم، به ویژه فرهنگیان که در راستای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در حوزه نظارت و هم در حوزه اجرایی خدمات بی‌نظیری ارائه دادند.

وی با اشاره به اجرای طرح شش، سه، سه در دوره ابتدایی افزود: با کار کارشناسی که برای اجرای این طرح انجام شده اجرای آن موفق است.

غنچه‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با ادارات و نهادها انجام شده و وظایف آنها نیز تفکیک و اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشنامه‌ای برای تشکیل ستاد دائمی تسهیلات مسافران کشوری داریم که دیگر ارائه این خدمات محدود به ایام نوروز نیست و در تمام طول سال است.

فرماندار جیرفت گفت: شهرستان جیرفت در نوروز سال گذشته 2 میلیون نفر میهمان نوروزی داشت.

غنچه‌پور ابراز داشت: شهرداری در ایام سال نو امکانات لازم برای اسکان مسافران را در یکی از پارک‌های شهر ارائه می‌دهد که قرار است، 120 چادر از هلال‌احمر کرمان در اختیار شهرداری برای ارائه خدمات به مسافران قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به مسافران باید در شأن میهمانان باشد، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای جشن‌های شاد، اجرای تئاتر خیابانی و موسیقی سنتی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز انجام شده است.

غنچه‌پور اظهار داشت: همچنین در این زمینه هماهنگی‌های لازم با اداره‌های اصناف، هلال‌احمر، مرکز بهداشت و آموزش پرورش برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران انجام شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول