اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

آمادگی کامل قیروکارزین برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: تمهیدات لازم برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی در قیروکارزین با همکاری نهادهای مربوطه انجام شده است.

آمادگی کامل قیروکارزین برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی نیازمند برنامه‌ریزی خاص و ویژه است تا با ایجاد یک فضای امن و با طراوت خاطره خوشی را برای مهمانان نوروزی که قیروکارزین را برای سفر خود انتخاب کرده و یا از آن عبور می‌کنند رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی انجام شده است، تصریح کرد: از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی تمام زمینه‌ها برای هر چه بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی از جمله موضوع اسکان، مسائل بهداشتی و درمانی، تهیه اقلام مورد نیاز، ایجاد امنیت و نشاط انجام شده است.

صمد نژاد امنیت و آرامش را امری مهم و ضروری برای رفاه حال مهمانان و مسافران نوروزی دانست و بیان داشت: انجام تمهیدات لازم برای برقراری نظم در خیابان‌ها، میادین، ورودی و خروجی‌های شهر به ‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی توسط کمیته امنیت و انتظامات در نظر گرفته شده و امداد جاده‌ای هلال احمر نیز تا 14 فروردین ماه 91 آماده خدمات‌رسانی به مسافران با استقرار در نقاط تعیین شده است.

فرماندار قیروکارزین پاکسازی حاشیه راه‌ها، لکه‌گیری، تعمیر چراغ‌های چشمک زن، نصب علایم، شستشوی تابلوها و خط‌کشی راه‌ها و تجهیز و آماده سازی راهدارخانه‌ شهرستان برای اسکان مسافران در مواقع لزوم را از جمله اقدامات راه و ترابری قیروکارزین در نوروز برشمرد.

این مقام مسئول بیان داشت: برای اسکان مسافران نیز مدارس، مهمان‌سراهای ادارات و برخی مکان‌های دیگر با امکانات رفاهی و امنیتی در نظر گرفته شده و در سطح شهر نیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بهسازی و آماده‌سازی شده است.

وی در پایان افزود: در جاده‌ها امداد خودرو و اورژانس جاده‌ای آماده خدمت رسانی هستند و مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مسافران نوروزی با آرامش کامل از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری قیروکارزین دیدن کنند.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول