اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان سرزمین اقوام، ایران کوچک- 8

عباسی: خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در گلستان ارائه می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان گفت: باتوجه به فعالیت کمیته‎های ده‎گانه، خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

عباسی: خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در گلستان ارائه می‎شود

قربان عباسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این کمیته‎های شامل کمیته‎ اسکان و پذیرایی، کمیته امداد و نجات، کمیته بهداشت و درمان، کمیته انتظامی و راهور، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته اطلاع‎رسانی، کمیته برنامه‎ریزی، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته پشتیبانی و حمل و نقل و پایانه‎ها در بخش‎های مختلف خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال تلاش شده تا تفرجگاه‎ها و پارک‎های جنگلی استان با تجهیز سرویس‎های بهداشتی و ایجاد زیرساخت‎های مناسب گردشگری از جمله ایجاد آلاچیق‎ها و سکوهای استراحت، آبخوری‎ها و روشنایی‎ها رفاه لازم را برای گردشگران مهیا کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به احتمال افزایش ورود مسافران نوروزی به استان گلستان تا مرز 8 میلیون نفر افزود: اطلاع‎رسانی جاذبه‎های گردشگری این استان با توجه به استقرار کیوسک‎های اطلاع‎رسانی این ستاد در سطح استان، به طور شبانه‎روزی صورت می‎گیرد و کیوسک‎های اطلاع‎رسانی نیز در سطح استان گلستان مسافران را هدایت می‎کنند.

عباسی یادآور شد: 3 هزار و 500 نیرو در قالب 387 ماشین سوار، 153 تیم موتورسوار، 39 دستگاه کانکس و 73 ایستگاه نیروی انتظامی در حوزه‎های مختلف پلیس راه، راهور و... نسبت به خدمت‎رسانی دراین ایام اقدام می‎کنند.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان با اشاره به فعالیت 539 نفر در قالب 182 دستگاه ماشین‎آلات، 23 اکیپ راهداری و هشت اکیپ امدادی در 95 محور سطح استان خاطرنشان کرد: یک هزار داوطلب در قالب 27 پست ثابت و 600 امدادگر در 20 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات با 98 خودرو در سطح استان به مسافران خدمت‎رسانی می‎کنند.

وی ادامه داد: اطلاع‎رسانی در چهار حوزه رادیو، تلویزیون، خبر و رادیو ترکمنی و برنامه‎های مردم و مسئولان و معرفی جاذبه‎های استان از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این ایام است.

عباسی همچنین به توقف فعالیت عمرانی و حفاری شهرداری‎ها در این ایام برای رفاه حال مسافران تاکید کرد و گفت: از تمام تاسیسات گردشگری استان تا قبل از نوروز بازدید به عمل خواهد آمد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین اذعان داشت: وب سایت گردشگری GorganCHTO.ir برای ارائه آخرین اطلاعات و آمار و اخبار ستاد و تلفن 01712224581 به عنوان پل ارتباطی مسافران و این ستاد در نظر گرفته شده و گردشگران می‎توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این شماره در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول