اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 214

جمشیدی: فضای اخلاق‎مداری در ایام تبلیغات در گلستان حکم فرما بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در طول ایام تبلیغات در استان شاهد فضای اخلاق‎مداری از سوی مردم استان بودیم.

جمشیدی: فضای اخلاق‎مداری در ایام تبلیغات در گلستان حکم فرما بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات انجام یک مأموریت ملی، بزرگ و سرنوشت‎ساز برای نظام و ملت است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید در شأن نظام اسلامی و عامل گفتمان حضرت امام (ره) انقلاب و مقام معظم رهبری باشد و تمام فعالیت‎هایی که در راستای برگزاری انتخابات انجام می‎دهیم باید در شأن مجلسی با چنین ویژگی‎هایی باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مجلس یک پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب اسلامی باشد، مردم و نظام هیچگاه در مقابل دشمنان شکست نمی‎خورند و دچار ضعف و کاستی نخواهیم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مجلس باید وفادار به اسلام و اصول و مبانی دینی، ادامه دهنده راه شهدا و نیّات آنها و دست آوردهای نظام اسلامی باشد.

وی افزود: مجلس در رأس همه ویژگی‎ها باید استکبارستیز باشد و بتواند رهنمودهای مقام معظم رهبری را درست درک کرده و به آن عمل کند.

جمشیدی به بیان ویژگی‎های نماینده اصلح پرداخت و تصریح کرد: مجلس در شأن نظام اسلامی باید کارآمد باشد و این منوط به داشتن نمایندگان کارآمد، متعهد و متخصص در همه امور و تکلیف‎گرا است.

وی با بیان اینکه سیاست‎گذاری نظام مبتنی بر عدالت محوری است، اضافه کرد: نمایندگان باید مردمی و ساده‎زیست باشند و با رعایت ویژگی‎های اخلاقی زندگی و دین‎مداری، حقوق قانونی ملت را در سایه عدالت اجتماعی محقق سازند.

معاون استاندار گلستان خطاب به اعضای ستاد انتخابات استان گفت: تمام تلاش و همتی که شما همراه با احساس مسئولیت و حضور در میدان، در طول این پنج ماه اخیر انجام داده اید به این دلیل بوده که مجلسی با نمایندگان اصلح و هم سطح نظام و انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در پایان اظهار داشت: به لطف الهی در طول ایام تبلیغات در استان شاهد فضای اخلاق‎مداری از سوی مردم استان بودیم که این مایه خوشحالی و نشان‎دهنده همراهی، همدلی و بالا بودن فهم مردم است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول