اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 12 امتیاز

هافبک صبای قم بازیکن اخلاق لیگ برتر فوتبال شد

خبرگزاری فارس:‌هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم به عنوان بازیکن اخلاق نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

هافبک صبای قم بازیکن اخلاق لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان برترین‌های اخلاقی نیم فصل نخست مسابقات لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که در بین برترین‌ها باشگاه صبای قم نیز دارای نماینده و امتیاز قابل توجهی بود.

در واقع کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان انتخاب برترین‌های اخلاقی فوتبال از لیگ برتر هشتم و با همکاری کمیته فرهنگی سازمان لیگ و ستاد منشوری اخلاقی را آغاز کرد و بعد از آن دبیرخانه ستاد برترین‌های اخلاقی در کمیته فرهنگی سازمان لیگ تشکیل شد.

این در حالی است که هدف از انتخاب برترین‌های اخلاق، معرفی بازیکنان، مربیان و کانون هوادارانی بود که ضمن انجام بازی جوانمردانه که شعار اصلی ورزش فوتبال در کشورمان است، سجایای اخلاقی ایرانی و اسلامی را هم به نمایش گذاشتند.

به نظر می‌رسید این حرکت کمیته فرهنگی سازمان لیگ و ستاد منشور اخلاقی نمود خوبی در فوتبال کشورمان داشته و حتی در عرصه بین‌المللی نیز بازتاب خوبی ایجاد کرده است به طوری که فیفا از حرکت جوانمردانه امین متوسل‌زاده بازیکن وقت فجرسپاسی تقدیر کرد.

بعد از لیگ نهم فوتبال باشگاه‌های کشور که کریم باقری به عنوان برترین مرد اخلاقی 10 سال اخیر فوتبال ایران منتخب  معرفی شد و در لیگ دهم با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته فرهنگی فدراسیون و کمیته فرهنگی سازمان لیگ انتخاب برترین‌های فوتبال انجام شد، این بار انتخاب برترین‌های اخلاقی در این دوره لیگ ابتدا در نیم فصل نخست صورت گرفت تا بعد از پایان لیگ یازدهم نیز برترین‌ها معرفی شوند.

البته در این فصل تغییراتی در نحوه انتخاب برترین‌های لیگ برتر داده شد و برای نخستین مرتبه و به ابتکار دبیرخانه انتخاب برترین‌های سازمان لیگ تصمیم گرفته شده است تا برترین‌های اخلاقی نیم فصل اول لیگ برتر یازدهم از سوی اهالی فوتبال انتخاب شوند.

به همین دلیل فرم‌های نظرسنجی برای باشگاه‌ها ارسال شد تا مدیرعامل، سرمربی، کاپیتان و مسئول فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری خودشان برترین‌های اخلاقی نیم فصل اول را انتخاب کنند که در نهایت مهدی بدرلو‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم در بین برترین‌های اخلاق قرار گرفت.

در بین برترین بازیکنان اخلاق نیم فصل نخست لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور، مهدی مهدوی‌کیا از تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب 27 امتیاز، وحید‌ هاشمیان دیگر بازیکن پرسپولیس با کسب 15 امتیاز، حسین پاشایی از راه آهن با کسب 14 امتیاز، سید مهدی رحمتی با کسب 14 امتیاز، وحید طالب‌لو، علیرضا عزتی، پویا نزهتی و مهدی بدرلو از تیم فوتبال صبای قم با کسب 12 امتیاز به همراه اسماعیل فرهادی 10 امتیازی و محرم نویدکیا 8 امتیازی، 10 بازیکن برتر اخلاق نیم فصل نخست معرفی شدند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول