اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اقامه نماز جماعت در 56 هزار مدرسه کشور

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: 56 هزار روحانی و معلم به صورت روزانه نماز جماعت را در مدرسه‌های کشور اقامه می‌کنند.

اقامه نماز جماعت در 56 هزار مدرسه کشور

حسین هژبری امروز در حاشیه حضورش در کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در معاونت پرورشی و فرهنگی کمبود برنامه نداریم، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ها با روش‌های کارآمدتر اجرا شود، زیرا روش اجرای بعضی از برنامه‌ها نیاز به بازنگری دارد.

وی راه‌اندازی هئیت‌های مذهبی فرهنگیان و دانش‌آموزان در کشور را در زمینه اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی مؤثر خواند و گفت: این هیئت‌ها باید در سراسر کشور تشکیل شود و به صورت هماهنگ با یکدیگر در حوزه‌های دینی گام بردارند.

هژبری با تأکید بر اینکه مربیان باید با جان دل مربی باشند، بیان داشت: 57 هزار مربی پرورشی، معاون پرورش و مربی قرآن و 23 هزار نیروی مشاوره مشغول فعالیت و یا در حال جذب هستند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی در آموزش و پرورش پراکندگی وجود دارد، تصریح کرد: با فعالیت حوزه پرورش و فرهنگی در این نهاد تمام برنامه‌ها تمرکز می‌یابند.

هژبری اذعان داشت: تأثیربخشی و ثمربخشی برنامه‌ها مهم‌ترین مسیری است که در حوزه پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش دنبال می‌شود و برنامه‌های کمی را کیفی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید ارتباط مربیان و دانش‌آموزان را در قالب دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری تقویت کنیم، افزود: ما باید دانش‌آموزان را باور کنیم و یاور خود قرار دهیم.

هژبری عنوان کرد: 21 هزار روحانی و 35 هزار فرهنگی به عنوان امام جماعت در مدرسه‌های کشور نماز را اقامه می‌کنند.

وی ابراز داشت: خبرگزاری دانش‌آموزان ایران در سال جاری در زمینه جذب خبرنگار و تولید خبر رشد 100 درصدی دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول