اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان صورت گرفت

کاشت 115 هزار درخت و درختچه در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان 115 هزار اصله درخت و درختچه در شهرک‌های صنعتی اصفهان کاشته شده است.

کاشت 115 هزار درخت و درختچه در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، مراسم کاشت 115 هزار اصله درخت و درختچه با حضور جمعی از صنعتگران، تعدادی از مسئولان و هم‌چنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم ویژه درخت‌کاری شرکت شهرک‌های صنعتی مرتضی یزدخواستی به اهمیت و ضرورت درخت، درخت‌کاری و توسعه فضای سبز پرداخت و تصریح کرد: تاکنون 820 هزار اصله درخت و درختچه در شهرک‌های صنعتی کاشته شده که در سال جاری نیز تعداد 115 هزار اصله به آن اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تأکید کرد: موضوع مهم فضای سبز و توسعه پایدار به عنوان نیاز اساسی کشور ما از جمله مواردی است که شرکت شهرک‌های صنعتی همواره مدنظر قرار داده و با برنامه‌ریزی‌های لازم و مدیریت قدرتمند خود تلاش کرده که در گسترش هر چه بیشتر فضای سبز سهم خود را با اصول کارشناسانه و به زیباترین شکل ممکن ادا کند.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از جمله سازمان‌هایی است که توسعه صنعتی را در کنار توسعه پایدار در زمینه ایجاد فضای سبز مدنظر قرار داده، آن را به شدت دنبال می‌کند و در این راه نیز تاکنون هزینه‌های لازم را پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، در پایان مراسم درخت‌کاری چندین اصله نهال توسط مسئولان در بخشی از فضای سبز شهرک صنعتی اشترجان کاشته شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول