اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از جشنواره انجام شد

اکران 24 فیلم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بجنورد

خبرگزاری فارس: طی دومین روز از یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در بجنورد، 23 فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سینما گلشن اکران شد.

اکران 24 فیلم جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این فیلم‌ها طی امروز در 5 سیانس برای هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره و همچنین عموم مردم پخش شد.

فیلم‌ها اکران شده از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان بودند.

فیلم‌های اکران شده در نخستین روز از یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک شامل؛«چشم پناه» به کارگردانی محمد مومنی، «دادگاه» کاری از سید مهدی حسینی، «من زندگی را دوست دارم» به کارگردانی امیرعابدین پور، «پهلوان پنبه» کاری از امید آژیر آبی، «کلبه عشق» به کارگردانی یاسین خوش آمد زهی، بودند.

همچنین فیلم کوتاه «آن مرد ایستاده است» به کارگردانی محمد رضا نوروزی، «آخرین پناه» به کارگردانی مجید محرابی، « دستان» کاری از محمد عبداللهی در دومین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در بجنورد اکران شد.

به گزارش فارس فیلم های «پرده های عاشقی» به کارگردانی سعید خدایی، « روزی که وارد بهشت شدم» کاری از آذر نظری قلجق، «گاهی سکوت کنیم» به کارگردانی هانیه خاکپور، «تماس تلفنی» به کارگردانی محمدرضا خسروی، در قالب بخش مسابقه پخش شد.

فیلم‌های«بزخر» کاری از حمید صادق پور، «گلیچ بافی»به کارگردان شهرام علی شریفی، «انعکاس» به کارگردانی فرزانه کاظمی، «پایان دایره» کاری از داود کرمی، «هنرمند و مدیر» به کارگردانی مرضیه شفیع زاده و «دوباره نگاه کن» علیرضاتقاصی  از جمله فیلم هایی بودند که در روز دوم جشنواره اکران شد.

در آخرین اکران فیلم‌های بخش جشنواره نیز فیلم «درخشش» به کارگردانی حامد سلیمان زاده، «آس باد» به کارگردانی مهدی رخشائی، «قفس» کاری از سعید مددی ماهانی، «آدمک» به کارگردانی سید رضا عربشاهی، «اینجا» به کارگردانی فرزاد شکاری، «برزه» کاری از یوسف محمودپور، به نمایش در‌آمد.

نمایش 10فیلم برگزیده ایران وجهان از جمله برنامه‌های دومین روز این جشنواره بود.  بر اساس برنامه قرار است تا آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، عکس و پوستر فیلم  فردا شب در بجنورد برگزار شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول