اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شبکه‌های سراسری سیما

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به طور زنده پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: برنامه‌های یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک، به طور زنده و مستقیم علاوه بر شبکه استانی، از شبکه یک، دو، سه و شبکه شما پخش می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به طور زنده پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در خراسان شمالی، علیرضا ابوترابی با بیان اینکه برپایی چنین جشنواره‌های تقویت انگیزه سینماگران جوان به دنبال دارد، اظهار داشت: حمایت مسئولان ذیربط رکن اصلی و اساسی در این رویداد هنری است.

وی اضافه کرد: طی مذاکراتی که با مسئولان و ستاد اجرایی این جشنواره داشتیم برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری منطقه‌ای را به شکل مستقیم از سیمای استان و برنامه‌های پر مخاطب خود یعنی شبکه‌های سراسری پخش خواهیم کرد.

ابوترابی ادامه داد: از طریق مذاکره با شبکه‌های یک، دو، سه و شبکه "شما" فعالیت‌های این جشنواره را به شکل زنده و مستقیم و یا در قالب تولید فعالیت‌های صورت گرفته به سمع  و نظر هموطنان می‌رسانیم.

وی به آمادگی صدا و سیمای استان برای پخش فیلم‌های خوب با نگاه تعاملی با دستگاه‌های مربوط اشاره کرد و گفت: این اتفاق در ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان به این مقوله و تقویت آثار تولیدی این هنرمندان مؤثر است.

معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی با تأکید بر حمایت مسئولان برای خلق آثار فاخر بیان داشت: فراهم کردن شرایط لازم به لحاظ ساختاری، محتوایی و مالی برای شکوفایی استعدادها و رساندن افکار هنرمندان به مرحله تولید از آثار خوب برگزاری جشنواره است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول