اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد:

3 فیلم از گناباد به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد گفت: سه فیلم از هنرمندان انجمن سینمای جوانان گناباد به یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهارم (اترک) استان خراسان‌شمالی راه یافت.

3 فیلم از گناباد به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت

محمد برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: سه فیلم از هنرمندان انجمن سینمای جوانان گناباد به یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل چهارم (اترک) استان خراسان‌شمالی که قرار است از 21 تا 23 اسفندماه در بجنورد برگزار شود راه یافت.

وی افزود: در بخش فیلم‌های داستانی فیلم آخرین پناه ساخته مجید محرابی و در بخش فیلم‌های مستند، فیلم مرگ کاریز ساخته عباس حیدری و گناباد بهشت پنهان ساخته محمد برادران در این جشنواره پذیرفته شد.

برادران از برگزاری دهمین جشنواره فیلم و عکس در گناباد خبر داد و گفت: دهمین جشنواره فیلم و عکس شهرستان گناباد به همت دفتر انجمن سینمای جوانان گناباد روزهای 16 تا 18 اسفند در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزیدگان جشنواره گفت: براساس بیانیه داوران این جشنواره در بخش عکس، جایزه اول به دلیل نگاه جستجوگر، انتخاب زاویه مناسب هم‌چنین پردازش خوب به اکبر محمدزاده تعلق گرفت و مجید ازقندی به دلیل ایجاد فرم و فضای مناسب در راستای فرهنگ کار جایزه دوم را دریافت کرد.

وی افزود: جایزه سوم این بخش نیز به دلیل نگاه ویژه عکاس به محیط زیست پیرامونش به حسین نجارنوقابی تعلق گرفت.

وی گفت: هیئت داوران در بخش رضوی به ترتیب اکبر محمدزاده، بهزاد برادران و محسن سازور را شایسته مقام‌های اول تا سوم دانست.

برادران تصریح کرد: در بخش فیلم و در قسمت رضوی، داوران این جشنواره هیچ فیلمی را شایسته دریافت تندیس جشنواره ندانستند و تنها از فیلم به رنگ گل‌ها ساخته مرتضی صابری قدردانی کردند.

وی افزود: براساس رأی هیئت داوران، بهترین فیلم مستند رسمی برای عروس به کارگردانی آسیه داوری شناخته شد.

برادران گفت: در بخش پویانمایی ضمن تقدیر تندیس جشنواره به فیلم مرداب خاکستری ساخته علیرضا اصولی اهداء شد.

وی بیان داشت: هیئت داوران دهمین جشنواره فیلم و عکس شهرستان گناباد به دلیل ساختار حرفه‌ای فیلم پنجه ساخته علیرضا نسایی جایزه ویژه خود را به این فیلم اهداء کرد.

وی افزود: در بخش کارگردانی فیلم‌های داستانی نیز تندیس جشنواره به فیلم ساعت ششم ساخته ابوالفضل حسینی تقدیم شد و در بخش فیلمنامه نیز هیئت داوران هیچ فیلمی را شایسته دریافت تندیس جشنواره ندانست و لوح تقدیر جشنواره را به فیلمنامه ساعت ششم نوشته محمد قربانی اهداء کرد.

برادران گفت: در بخش تصویربرداری فیلم‌های داستانی نیز هیئت داوران هیچ فیلمی را شایسته دریافت تندیس جشنواره ندانست و به همین دلیل بهترین فیلمبردار را از بخش مستند انتخاب و تندیس جشنواره به علی‌اکبر اسماعیلی تصویربردار فیلم رسمی برای عروس اهداء کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول