اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکران 24 فیلم در نخستین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در بجنورد، 24 فیلم در سینما گلشن اکران شد.

اکران 24 فیلم در نخستین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این فیلم‌ها طی امروز در 5 سانس برای هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره و همچنین عموم مردم پخش شد.

این فیلم‌ها از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان در این جشنواره حضور دارند.

فیلم‌های اکران شده در نخستین روز از یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک شامل؛ «تولد آفتاب» به کارگردانی «حامد کمیلی» از مشهد، «دیوار» به کارگردانی حسین ریگی، «نقاش بهار» به کارگردانی محمد خاری و «مرگ کاریز» به کارگردانی عباس حیدری است.

همچنین « در سپیده دم سماور» به کارگردانی محمد صادقی، «گذر از خاکستری» به کارگردانی آذر نظری، «خدا پرست» به کارگردانی علیرضا تقاصی، «جرم» به کارگردانی سید مهدی حسینی به نمایش درآمد.

«جنگل خاکستری» به کارگردانی ناهید یزدانی، «تارا» به کارگردانی شهرام بیگی، «زمستان گرم» به کارگردانی سجاد اسدی، «پیاده رو» به کارگردانی عباس عمرانی، «چوخا» به کارگردانی مهدی رمضانزاده، از دیگر فیلم‌هایی بود که در نخستین روز جشنواره به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فارس، فیلم « نیش» به کارگردانی سامان مراد حسینی، «دست» به کارگردانی احسان رضایی، « نان و نیش» به کارگردانی سعید آقایی، «آخرین مرد تنها» به کارگردانی جواد درتومی و «ساعت5» به کارگردانی سید محمود موسوی هم در قالب بخش مسابقه اکران شد.

همچنین «گناباد بهشت پنهان» به کارگردانی محمد برادران سلمانی، «زیارت» به کارگردانی سید محمد مطهری، «سایه آفتاب» کاری از محمدرضا کرمی، « سایه‌های خاکستری» به کارگردانی محمد اسلامی، از جمله فیلم‌هایی بود که در نخستین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به نمایش درآمد.

یازدهمین جشنواره  منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4- اترک در 4 بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه، عکس و پوستر فیلم  تا فردا در بجنورد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول