اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

ملت در آزمون 12 اسفند نمره عالی گرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: ملت فهیم و آزاده ایران در آزمون 12 اسفند امسال در پشتیبانی از نظام اسلامی نمره عالی گرفتند.

ملت در آزمون 12 اسفند نمره عالی گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با حضور مسئولان ادارات، اعضای هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت و نامزدهای مجلس نهم در سالن همایش فرمانداری خلخال برگزار شد، اظهار داشت: ملت ما در روز سرنوشت‌ساز انتخابات یک بار دیگر با حضور خود رأی به نفی استکبار دادند و خواستار به ذلت افتادن اندیشه سودجویانه آنها شدند.

وی با بیان این‌که شاهکار حضور مردم دشمنان این نظام را به سرگیجی و تلاطم واقعی انداخته است، تصریح کرد: مردم رشید ایران نه تنها در 12 اسفند بلکه در صحنه‌های متعدد سال‌جاری در خنثی کردن حرکت‌های دشمن موفق عمل کرده و پیروز واقعی لقب گرفتند.

عبداللهی سال 90 را سال پربرکت همراه با پیشرفت‌ها و توسعه برای ایرانیان و اهالی شهرستان خلخال توصیف کرد و افزود: در حالی روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم که در بسیاری از حوزه‌ها توفیقات شایسته‌ای داشتیم و روند اجرایی بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها نیز یا به سرانجام رسیده و یا در مرحله تکمیل شدن است.

این مسئول در ادامه به مشارکت 74 درصدی مردم خلخال در انتخابات 12 اسفند را یادآور شد و از حضور حماسی اهالی ولایت‌مدار خلخال در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تقدیر و تجلیل کرد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی با راهبری صمیمانه و محبت‌آمیز سبب شدند تا فضای انتخابات بعد از اتمام رأی‌گیری و حتی اعلام نتایج فضای آرام و کم تنش باشد.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال وظیفه منتخبان مردم را خدمت واقعی توصیف کرد و ادامه داد: همه در سنگر خدمت‌رسانی به مردم باید صادقانه و بی‌ریا عمل کنیم.

 

نماینده خلخال چهره ماندگار شد

عبداللهی در ادامه سخنان خود با قدردانی از شخصیت علمی و فرهیخته حجت‌الاسلام احرابی نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به لحاظ رعایت اخلاق انتخاباتی و مقررات در ایام تبلیغات اضافه کرد: همه پایبند به قانون هستیم و باید قانون را مدار و محور حرکت خود بدانیم.

وی از بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر به عنوان چهره ماندگار و برگزیده این دیار یاد کرد و بیان داشت: خدمات و زحمات این نماینده پرتلاش در تاریخ این دیار ماندگار می‌باشد.

فرماندار خلخال در ادامه گفت: ‌آن چه که امروز از همگان انتظار می‌رود حرکت در مسیر واقعی با تکیه بر وحدت، همدلی و گذشت است که شایسته است در این مسیر حرکتی عاقلانه و عالمانه داشته باشیم.

عبداللهی در ادامه نزدیکی عید نوروز و ایام پایانی سال را یادآور شد و افزود: پلیس، راه، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان طرح‌های نوروزی خود را به مرور آغاز کرده و یا در حال آغاز آن هستند که انتظار می‌رود دست به دست هم دهیم تا فضای مناسبی را برای حضور مسافران و گردشگران فراهم آوریم.

وی آرامش بازار را نیز در سایه تدبیر مسئولان با نظارت‌ها و کنترل‌های واقعی یک امتیاز توصیف کرد و اظهار داشت:‌ آرامشی که امروز در نظام اقتصادی ما حاکم است، آرامش برگرفته از خرد و اندیشه جمعی است تا مردم به سهولت بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

در آخرین جلسه شورای اداری خلخال فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان نیز با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و ضرورت مراقبت از ادارات و انتخاب کشیک‌های منظم در ایام تعطیلات تصریح کرد: همه وظیفه داریم از اموال بیت‌المال و دولتی مراقبت کنیم.

حسین بهمنی به تمام خانواده‌ها توصیه کرد در صورت انجام سفر به توصیه‌های پلیس در مراقبت و رعایت موازین امنیتی و ایمنی توجه کرده تا بستر برای فعالیت سارقان به وجود نیاید.

در پایان این جلسه از هیئت اجرایی،‌ نظارت، بازرسی و خبرنگاران صدا و سیما و دو خبرگزاری فارس و ایرنا و همچنین نامزدهای مجلس نهم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول