اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 10/

‌فرماندار مریوان: 12 اسفند امسال تکرار حماسه والفجر 10 سال 66 بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌مریوان در همایش گرامیداشت عملیات والفجر 10 از حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند به عنوان تکرار حماسه عملیات والفجر 10 در سال 66 نام برد.

‌فرماندار مریوان: 12 اسفند امسال تکرار حماسه والفجر 10 سال 66 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 10 که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان برگزار شد، اظهار کرد: سلسله جبال مریوان و استان کردستان رشادت رزمندگان را از یاد نمی‌برد.

به گفته فرماندار شهرستان مریوان، درست در چنین فصلی رزمندگان برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند و با کسب موفقیت در عملیات والفجر 10 با تصرف بخشی از خاک عراق درس بزرگی را به دشمنان نظام اسلامی دادند.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: ملت ایران در حال حاضر هم همان روحیه دوران دفاع مقدس را دارند و ذره‌ای از اراده آنان مبنی بر دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن سست و یا کم نشده است.

وی اضافه کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تا پای جان در راستای حفظ میهن اسلامی تلاش کردند و اکنون نیز با انتقال آن روحیات به نسل جدید، حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با حضور و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تکرار می‌شود.

رشیدی‌پور حضور معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه جاری را نشان از حفظ و ماندگاری روحیه ولایتمداری و میهن دوستی و عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی دانست.

فرماندار شهرستان مریوان در ادامه از مریوان به عنوان سمبل مقاومت مردم کردستان نام برد و گفت: مرزداری مردم مریوان در کشور زبانزد است و امنیت و آرامش کنونی از شهرهای مرزی به ویژه مریوان به تمام کشور تعمیم یافته است.

وی همچنین از اجرای طرح‌های زیرساختی و عمرانی به منظور توسعه همه جانبه شهرستان مریوان خبر داد و افزود: برنامه‌ها و خدمات انقلاب اسلامی در راستای پاسداشت وفاداری مردم به نظام است.

رشیدی‌پور در پایان گفت: با اتمام طرح‌های مصوبات سفرهای دولت و رهبری چهره مریوان و استان کردستان متحول شده و این بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی‌های دوران جنگ را جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول