اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

12 اسفند سند افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: 12 اسفند ماه سال جاری سند افتخار ملت ایران و پیروزی آن‌ها در مقابل دشمنان است.

12 اسفند سند افتخار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی عصر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه انصارالمهدی استان زنجان با تاکید بر اینکه نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران به همت همه ملت ایران با موفقیت برگزار شد، اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود سفره سیاست سال 90 را به بهترین نحو بستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان باور نداشتند که با وجود اتفاقات سال 88 مردم ایران بار دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، خاطر نشان کرد: با پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری مردم گسترده‌تر و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در روز انتخابات حضور داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمنان از قدرت الهی، همت رهبری و یکپارچگی مردم غافل بودند، اضافه کرد: حضور 72.50 درصدی مردم زنجان در انتخابات سال جاری و 82 درصدی استان زنجان گواه بر ولایت مداری مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مردم بسیار خوب و اصلح بود، ادامه داد: مردم با این انتخاب خود ثابت کردند که با همبستگی‌های خود غفلت‌های گذشته را جبران می‌کنند و سنگرهای اسلامی را به دست دشمنان نمی‌سپارند.

احمدی با بیان اینکه 12 اسفند ماه سند افتخار ملت ایران به شمار می‌رود که در تاریخ کشور ثبت می‌شود، تاکید کرد: دولت را به گروه‌های ضد مردمی نمی‌سپاریم و همدلی مردم را به عنوان دستاورد بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حفظ می‌کنیم.

وی به انتخاب بسیجیان و سپاهیان به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری به عنوان یک الگو و دستگاه برتر اشاره کرد و افزود: بسیجیان و سپاهیان با عملکرد فعال و ممتاز خود در زمینه انتخابات نقش موثری را ایفا کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان و سپاهیان با حضور خود در مناطق محروم و همراهی با مردم نقش بزرگی در موفقیت انتخابات و مشارکت عمومی داشتند، تصریح کرد: این نیروهای ولایی امنیت و سلامت را در انتخابات تضمین کردند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول