اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

حماسه 12 اسفند دشمن را عصبانی‌تر کرد

خبر گزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: ملت با این حماسه بزرگ دشمن را بسیار عصبانی و ناراحت کرد و نقشه‌های شیطانی دشمن بر آب شد.

حماسه 12 اسفند دشمن را عصبانی‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ملایر ضمن تاکید به نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: هرکس که موجبات خشنودی خدا را به واسطه دوری از گناه و محرمات فراهم کند در کارهای دنیوی و اخرویش گشایش و عاقبتش نیز بهشت خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ملت با این حماسه بزرگ دشمن را بسیار عصبانی و ناراحت کرد و نقشه‌های شیطانی دشمن بر آب شد.

خطیب جمعه ملایر بر حضور گسترده مردم شهرستان ملایر در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: بی‌شک این حضور دشمن را نا امیدتر خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود به هفته احسان و نیکو کاری اشاره کرد و ادامه داد: در آیات متعدد قرآن و روایات پیامبر (ص) و ائمه اطهار، رسیدگی به فقرا و نیازمندان بسیار سفارش شده است و ائمه در این امر به عنوان الگو بر همه ما هستند و این هفته بهترین فرصت برای یاد کردن از نیازمندان جامعه است.

فاضلیان به روز تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: شهدا مقام والایی دارند و در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب با راهنمایی امام (ره) و روحانیت حرکت کردند و در این راه جان خود را فدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: بنا به فرموده امام (ره) روحانیت جلودار انقلاب و کشور بود و اگر کسی غیر از آن بود امروز چیزی جز ذلت برای ملت ایران باقی نمی‌ماند.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: علما در عصر غیبت راهنمای مردم هستند و اگر این راهنمایی‌ها نباشد دین به خطر می‌افتد.

وی وجود یک هزار و 100 شهید ملایر را مایه افتخار و سربلندی برای این شهرستان بر شمرد و افزود: وظیفه همه ما حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنها است.

در پایان نماز جمعه نمازگزاران کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای نیازمندان به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول