اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

فضای انتخابات 12 اسفند فضایی کاملا اعتقادی بود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: فضای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی فضایی کاملا اعتقادی بود.

فضای انتخابات 12 اسفند فضایی کاملا اعتقادی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان سپاه انصارالمهدی با تاکید بر اینکه مردم در روز انتخابات به منظور دفاع از جریانات سیاسی در پای صندوق‌های رای حاضر نشده بودند، اظهار کرد: رای مردم در 12 اسفند ماه فقط لبیک به مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به اینکه انقلابی‌ترین، ولایی‌ترین و با اعتقادترین انتخابات، انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی است که با هدایت مقام معظم رهبری برگزار شد، خاطر نشان کرد: با یک نگاه عمیق می‌توان ادعا کرد مردم فقط به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به جهان اسلام رای دادند، اضافه کرد: امید همه کشورهای اسلامی و مسلمانان مناطق مختلف به ایران است و مردم با حضور خود ثابت کردند که این مسئله را درک کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات بیانگر پشتیبانی آن‌ها از ولایت فقیه است، ادامه داد: نتیجه تشخیص صحیح مردم انتخاب افراد اصلح است که با ولایت محوری خود در راه توسعه کشور و استان زنجان گام برمی‌دارند.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر مجلس شورای اسلامی ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری خواستار آن بودند را دارد، یادآور شد: تحقق حضور گسترده مردم بیش از حد انتظار بود و این یک افتخار برای ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه  دفع بسیاری از فتنه‌ها و نقشه‌های از پیش تعیین شده دشمنان از ثمرات و برکات حضور گسترده مردم در انتخابات است، تصریح کرد: هدف دشمنان تضعیف و تخریب و زیر سئوال بردن انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که شکست تلخی خورد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی استان زنجان تنها دستگاه و ارگانی است که امنیت در انتخابات را تضمین کرده بود، ادامه داد: این نهاد با همه ظرفیت خود اقدام کرد و در زمینه تبلیغ و ترغیب مردم به منظور حضور در انتخابات نیز نقش بزرگی ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که مردم در شرایط مختلف به این نهاد اعتقادی اعتماد دارد، اظهار کرد: تبلیغ و تشویق بسیجیان در زمینه انتخابات و هدایت‌های آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات و حضور گسترده مردم داشت.

رئوفی‌نژاد با اشاره به حضور و مشارکت بسیار خوب مردم استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر استان زنجان مسیر جدیدی را در زمینه مشارکت سیاسی آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: مدیریت زمان، همدلی و همنشینی مسئولان و رصد اتفاقات مختلف موجب موفقیت در این انتخابات شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نوع انتخاب مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با دوره‌های قبل تفاوت دارد، افزود: افراد انتخاب شده صادق، اصلح، ولایت محور و با پیشینه‌ای شفاف هستند که در سایه توصیه‌های رهبری توسعه کشور و استان را به ارمغان می‌آورند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در استان زنجان به روی جریانات سیاسی بسته شده است، یادآور شد: مردم و مسئولان باید قدر این پیروزی بزرگ را بدانند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه مردم استان زنجان مردمی نجیب و ولایت‌مدار هستند، اضافه کرد: با فضاسازی مناسب و شفاف کردن عملکردها باید این مردم را هدایت کرد تا دشمنان فضا را غبارآلود نکنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج و سپاه نقش بزرگی در رخداد سیاسی اخیر داشته است، تصریح کرد: پاسداران تیرهای دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی کرده‌اند و قدر این نهاد با ارزش و اعتقادی که تابع ولایت است را بدانیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول