اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

مجازات پلیس برای عوامل مواد محترقه در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: امسال پلیس گیلان مجازات‌های سخت‌گیرانه‌تری با تهیه کنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه غیر استاندارد به مرحله اجرا می‌گذارد.

مجازات پلیس برای عوامل مواد محترقه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان در آستانه چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: پلیس قاطعانه با استفاده کنندگان مواد محترقه ناهنجار برخورد می‌کند.

وی افزود: پلیس برای ارتقای سطح سلامتی مردم از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند و با هر کسی که موجب سلب امنیت، آرامش و سلامتی مردم شود قاطعانه برخورد می‌کند.

قائدرحمتی استفاده از مواد محترقه را یکی از موارد به خطر انداختن سلامتی مردم در آستانه چهارشنبه آخر سال عنوان کرد و گفت: تعدادی افراد آگاهانه و به طرق مختلف درصدد جایگزین کردن بعضی از رفتارهای خشن و نامعقول در مراسم‌های شادی مردم هستند که با غفلت برخی از والدین و افراد ناآگاه توانسته‌اند در این راه به موفقیت‌هایی دست یابند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برای هیچ منطقی پذیرفته نیست که افرادی قبل از رسیدن روز مراسم و شادی با انجام چنین اقدام‌هایی اذهان مردم را مشوش کنند، تصریح کرد: انجام چنین اقدام‌هایی مغایر با اصل شادی مردم است.

وی با تصریح بر اینکه سلامتی مردم برای پلیس حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با هر کسی که سلامت مردم را تهدید کند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

قائدرحمتی غفلت برخی خانواده از فرزندان را عامل بروز حوادث ناگوار دانست و یادآور شد: برخی از اولیا نسبت به کنترل فرزندانشان غافل بوده و فرزندان نیز ناخود آگاه از مواد محترقه غیر استاندارد استفاده کرده و خساراتی برای خود و دیگران ایجاد می‌کنند.

وی، با تاکید بر اینکه هماهنگی لازم با مقام‌های قضایی به عمل آمده است، اذعان کرد: امسال پلیس مجازات‌های سخت‌گیرانه‌تری با تهیه کنندگان، توزیع کنندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه غیر استاندارد به مرحله اجرا می‌گذارد.

این مسئول افزود: مردم گیلان نیز می‌توانند در صورت آگاهی از عوامل تهیه و توزیع کننده مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول