اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

220 هزار اثر مستند از شهدای چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 220 هزار اثر مستند از شهدای این استان جمع‌آوری شده است.

220 هزار اثر مستند از شهدای چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نافیان بعدازظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، اظهار داشت: جمع‌آوری و مستندسازی بیش از 220 هزار اثر از آثار شهدای این استان بستر نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر افزون بر 160 نیرو در بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان مشغول به فعالیت هستند که نزدیک 80 درصد این کارکنان منتسب به جامعه ایثارگران هستند.

نافیان از اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران این استان خبر داد و گفت: شرکت فعال و حضور مستمر افزون بر 9 هزار نفر از خانواده‌های شهدا در جلسات قرآنی، شرکت 8 هزار نفر از جانبازان و فرزندان آنان در رشته‌های ورزشی از جمله رشته‌های دو و میدانی که منجر به ثبت عناوین برتر کشوری در کارنامه ورزشی این استان شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدا در این استان، گفت: تاکنون افزون بر 70 درصد گلزارهای شهدای این استان بر اساس اصول و موازین اسلامی نوسازی شد است.

وی احداث پایگاه‌های بسیج در مجاورت گلزارهای شهدای این استان را از جمله رویکردهای این بنیاد برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است و به زودی شاهد اجرایی شدن این پروژه خواهیم بود.

نافیان در ادامه همچنین با اشاره به وضعیت درمانی ایثارگران، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته ایثارگران استان دغدغه‌ای برای مشکلات درمانی خود ندارند، چراکه تمام هزینه‌های درمان ایثارگران به صورت صددرصد رایگان پرداخت می‎شود.

وی از تهیه و تدوین 40 اثر متنوع در قالب کتاب و مقاله در ارتباط با زندگینامه شهدای این استان خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای آموزشی، برگزاری مجموعه برنامه‌های قرآنی از دیگر فعالیت‌های حوزه هنری بنیاد شهید این استان محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف نهایی این بنیاد برشمرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول