اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

نمایندگان ملت پاسخگوی مطالبات مردم باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان با صدور اطلاعیه‏ای بیان کردند: مردم این استان از نمایندگان انتظار دارند که از اصل ولایت مطلقه فقیه عدول نکنند و با پرهیز از تفرقه پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند.

نمایندگان ملت پاسخگوی مطالبات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، در پی برگزاری انتخابات شکوهمند مجلس شورای اسلامی، علی استادحسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اطلاعیه‏ای صادر کردند.

در این اطلاعیه می‏خوانیم: مردم شریف استان سمنان، بر خود فرض می‏دانیم از بصیرت مثال‏زدنی شما که در حضور پرشور و با نشاط در پای صندوق‏های رأی به ظهور رسید، تشکر کنیم.

این اطلاعیه می‏افزاید: شما ملت شریف استان سمنان در انتخابات جمعه 12 اسفندماه، حضور حداکثری خود را به رخ جهانیان کشیده و با این اقدام به موقع، آن‌چنان که خواست امام خامنه‏ای(حفظه‏الله) بود، سیلی سختی بر صورت مستکبران نواختید.

در این اطلاعیه آمده است: برخود وظیفه می‏دانیم که از حضور قابل تقدیر همه مردم شهیدپرور استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و به نمایندگان منتخب حوزه‏های انتخابیه استان سمنان نیز تبریک بگوییم.

هم‌چنین در این اطلاعیه خطاب به نمایندگان منتخب تأکید شده است: ملت شریف استان سمنان اثبات کردند که دل در گروی ولایت دارند و آن‌چنان که از دیرباز مشهور به تدین و بصیرت بوده‏اند، در انتخابات مجلس نهم نیز نشان دادند که این رأی، حاصل مطالعه دقیق و تحلیل عالمانه شرایط زمانه بوده است.

این اطلاعیه می‏افزاید: مردم استان سمنان در انجام تکلیف خود و حضور حداکثری به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‏ای(مدظله العالی) لبیک گفتند و از نمایندگان منتخب خود انتظار دارند که از اصول لایتغیر انقلاب اسلامی ایران که مهم‏ترین آن، همانا اصل ولایت مطلقه فقیه و اصل نه شرقی و نه غربی است، عدول نکنند و دست در دست هم، با پرهیز از هر گونه تفرقه و انشقاق و با اتحاد و انسجامی مثال‏زدنی، سعی در رفع مشکلات فراروی امت انقلابی و بصیر ایران اسلامی به ویژه استان سمنان داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: ما به عنوان خدمتگزاران مردم به ویژه پاسداران و بسیجیان استان سمنان، سایر کاندیداها در اقصیٰ نقاط استان سمنان را تحسین کرده و از حضور آنها و طرفدارانشان در رقابت‏های سالم انتخاباتی تقدیر می‏کنیم و امیدواریم عزیزان در نهادهای مختلف اداری و اجرایی، هم‌چنان که تاکنون این گونه بوده، منشأ خیر و برکات برای استان سمنان باشند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول