اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری:

بخشی از مطالبات تیم فوتبال صنعت پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برای تقویت تیم و ایجاد انگیزه و روحیه، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شد.

بخشی از مطالبات تیم فوتبال صنعت پرداخت شد

سید محمدتقی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این پاداش به خاطر برد باارزش تیم در برابر پارسه تهران بود که تا حدودی توانسته تیم صنعت و بازیکنان را از بحران خارج کند.

وی تصریح کرد: صنعت از باشگاه‌های بسیار جوان لیگ فوتبال کشور است که بیشتر بازیکنان تیم را  بازیکنان بومی شکل می‌دهند که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان ورزش استان و شهرستان است.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: تاکنون حدود 20 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد که تلاش می‌کنیم تا چند هفته آینده بخش دیگری از قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیز پرداخت شود.  

این مسئول ورزشی در ادامه تصریح کرد: تنها مشکل بزرگ تیم مسائل مالی است که در نبود اسپانسر و حامی مالی قدرتمند در استان به آن صورت با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان خوب نمی‌توانند در لیگ موفق باشند.

علوی با حمایت از کادر فنی تیمش گفت: پس از اینکه تیم بنا به دلایلی در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرد و کادر فنی نتیجه لازم را کسب نکرد که با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تصمیم به جذب مربی جدید در تیم کردیم.

وی با تشکر از رضا تقوی سرمربی سابق باشگاه اظهار داشت: فرشاد پیوس از مربیان باتجربه و خوب فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید در تیم معرفی شد که امیدواریم با کمک این مربی و بازیکنان سهمیه تیم در لیگ حفظ شود.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: اگر سهمیه تیم در لیگ حفظ شود به احتمال فراوان برای سال آینده تلاش می‌کنیم تا تمدید دوباره مربیگری فرشاد پیوس، بازیکنان باسابقه و بزرگ را در تیم جذب کنیم.

علوی افزود: مدیریت باشگاه به این تیم امیدوارند و برای بقا بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا باشگاه به امتیاز لازم برسد.

وی در پایان اذعان داشت: از هواداران و تماشاگران با تعصب و خونگرم مازندرانی به ویژه ساروی‌ها می‌خواهیم که در سه بازی که میزبان حریفان خود در ساری هستیم برای تشویق تیم و کسب سه امتیاز کامل به ورزشگاه حضور یابند تا در کسب امتیاز با بازیکنان و کادر فنی شریک باشند.

به گزارش فارس، صنعت ساری هم‌اکنون با 18 امتیاز در رده 12 جدول 14 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول