اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهد شبستری:

مسئولان با توجه به مطالبات از مردم تقدیر کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام گذاشته و تقدیر عملی خود را با توجه به مطالبات مردم نشان دهند.

مسئولان با توجه به مطالبات از مردم تقدیر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امشب در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی بی‌شک یکی از پرافتخارترین حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران بود که برگ زرینی ناب برای ایران اسلامی رقم زد.

وی افزود: ملت سربلند ایران اسلامی در این دوره از انتخابات حضوری وحدت‌آفرین و حماسه‌ساز داشتند که در سراسر کشور به خصوص در آذربایجان‌شرقی حضور آنان همه را شگفت‌زده کرد.

عدم انتخاب حامیان فتنه و افراد منتسب به این گروه از مهم‌ترین رویکردهای انتخابات بود

آیت‌الله شبستری با اشاره به انتخابات اصلح از سوی مردم تصریح کرد: عدم انتخاب حامیان فتنه و افراد منتسب به این گروه یکی از مهم‌ترین رویکردهای انتخابات نهم مجلس بود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: کارشناسان امر و سیاستمداران درصد مشارکت مردمی در انتخابات را 40 درصد پیش‌بینی کرده بودند که بر خلاف این نظریه‌ها بار دیگر شاهد بودیم که ملت ایران دنیا را مبهوت کرد.

وی گفت: مردم با پیروی از ولایت و در اطاعت از فرامین ایشان با حضور 65 درصدی توانستند مهر تاییدی دیگر به نظام جمهوری اسلامی زده و نشان دادند در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب از پا نمی‌نشینند.

آیت‌الله شبستری در ادامه به توصیه‌های رهبری در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: سخنان حکیمانه رهبری در خلق حماسه 12 اسفند کارساز شد و با وجود مشکلاتی که در کشور از نظر اقتصادی و گرانی‌ها وجود دارد اما این امر سبب نشد که مردم درصد مشارکت خود را در سرنوشت کشور پایین بیاورند.

امام جمعه تبریز گفت: حال نوبت دولتمردان است که قدر ملت و اعتماد آنها مردم را دانسته و پاسخی شایسته به این همه شور و اشتیاق ملت بدهند.

وی در ادامه با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نهم مجلس، تلاش‌های آنان را صادقانه ارزیابی کرد و این امر را نشانه وحدت و یکپارچگی دانست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول