به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه چهار اظهار داشت: برخی مواقع مشاهده میشود که مطالبات و حق و حقوق قانونی شهروندان به ویژه در حوزه تملک املاک با تأخیرهایی پرداخت میشود که این موضوع ضعف و ایراد بزرگی برای مجموعه خدماتی و مردمی شهرداری است و لازم است با رفع این مشکلات در راستای افزایش رضایتمندی مردم حرکت شود.
وی تاکید کرد: عمل به تعهدات مالی و خدماتی از سوی شهرداری در قبال مردم یکی از اصلیترین و مهمترین شاخصهای رضایتمندی شهروندان از این مجموعه به شمار میرود و مدیران شهرداری باید به این امر توجه کافی داشته باشند.
شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: هنگامی که شهروندان در نهایت همکاری اقدام به واگذاری ملک خود برای اجرای طرحها و پروژههای شهرداری میکنند، نباید برای دریافت حق، حقوق و مطالبات خود مدتها بلاتکلیف باشد و این امر باعث نارضایتی از شهرداری خواهد شد.
انتهای پیام/ح30