اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

مظلومیت برخی دستگاه‌های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از دستگاه‌های فرهنگی این استان در مظلومیت به سر می‌برند و اکنون در منازل استیجاری به هنرمندان و مردم خدمت می‌کنند.

مظلومیت برخی دستگاه‌های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه هنر زبانی تاثیرگذار دارد، اظهار کرد: نباید از تاثیر آثار هنری بر نسل جوان غافل بود چرا که هنر زبانی گویا و تاثیرگذار دارد.

وی افزود: اهمیت هنر در تاثیر‌گذاری آن است و بهترین وسیله برای انتقال پیام‌ها به نسل جوان است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد معرفی الگوهای صحیح به نسل جوان را حائز اهمیت خواند و خاطر‌نشان کرد: جوانان به دنبال الگوها و اسوه‌های ماندگار هستند و این اسوه‌ها باید از سوی سردمداران فرهنگ به آن‌ها معرفی شود تا از راه الگوهای صحیح در زندگی خود پیروی کنند.

پارسیان‌نژاد قهرمانان دفاع مقدس را بهترین الگو برای جوان عصر امروز معرفی و تاکید کرد: قبل از هر چیز جوانان ما باید قهرمانان و سرداران دفاع مقدس را بشناسند و این ایثارگران باید از سوی متولیان فرهنگ به آن‌ها معرفی شود.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان ضروری می‌نماید و این ترویج جز با زبان هنر که هم زبانی تاثیر‌گذار و ماندگار است و هم نسل جوان پذیرای آن است، ممکن نیست.

 

* برخی دستگاه‌های فرهنگی در منازل استیجاری فعالیت می‌کنند

پارسیان‌نژاد تهیه کتاب خاطرات در کنار آثار شهدا و ایثارگران را برای زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد ایثارگران و شهدا ضروری عنوان کرد و گفت: چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس در دست تهیه است و یکی از آن‌ها کتاب خاطرات عزیزقلی کافیانی رزمنده هم استانی است که در دوران دفاع مقدس با شجاعتی حق‌جویانه 76 تانک دشمن بعثی را منهدم کرده است.

وی لزوم توجه بیش از پیش به دستگاه‌های فرهنگی استان را یادآور شد و ابراز داشت: برخی از دستگاه‌های فرهنگی استان در مظلومیت به‌ سر می‌برند و هنوز در ساختمان‌های استیجاری مسکونی فعالیت می‌کنند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: لزوم توجه به امر فرهنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌طلبد که به این دستگاه‌ها توجه ویژه شود و در زمینه مشکل مسکن برخی از فضای اداری مازاد به آن‌ها واگذار شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول