اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

خانه‌های عالم آذربایجان غربی به 130 باب افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: خانه‌های عالم آذربایجان غربی سال آینده به 130 باب افزایش می‌یابد.

خانه‌های عالم آذربایجان غربی به 130 باب افزایش می‌یابد

حجت‌الاسلام سید محمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خانه‌های عالم یکی از مراکز نشر فرهنگ اسلامی است که در مناطق مختلف روستایی سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ساخت خانه‌های عالم در روستاها افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و احکام اسلامی و ایجاد زمینه برای ارتباط چهره به چهره مردم با روحانیان  از موارد ضروری برای ساخت خانه‌های عالم در روستاها است.

فخری ادامه داد: با توجه به مرزی بودن استان آذربایجان غربی، ضرورت ایجاد این خانه‌ها امری ضروری است چرا که با حضور و استقرار روحانیان در روستاها می‌توان از ورود دسیسه‌ها و تهاجمات فرهنگی جلوگیری کرد.

این مسئول خانه‌های عالم را مرکز فرهنگی و معنوی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 105 خانه عالم برای استقرار مبلغان و روحانیان در روستاهای استان آماده است و 25 خانه عالم دیگر نیز در دست ساخت است که با اتمام آن‌ها تا پایان سه ماهه اول سال آینده تعداد خانه‌های عالم استان به 130 باب افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: روحانیان با حضور فعال خود در روستاها مردم را از مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی روز آگاه کرده و آن‌ها را در حل مسائل و مشکلاتشان یاری می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با همکاری استانداری و سپاه شهدای آذربایجان غربی احداث می‌شوند تا مسیر رشد و بالندگی را برای اقشار مختلف مردم روستاها به ویژه جوانان هموار کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول