اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار صورت می‌گیرد

غبارروبی 111 مسجد جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار 111 مسجد جنوب تهران غبارروبی می‌شود.

غبارروبی 111 مسجد جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، مجتبی یزدانی از غبارروبی و آراستگی 111 مسجد جنوب تهران همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

شهردار منطقه 15 اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در حوزه اجتماعی و فرهنگی در راستای اجرای طرح یادشده پیش‌بینی شده که از جمله آنها می‌توان به دیدار با بیش از 700 خانواده معظم شهدا در هفته پایانی سال و رسیدگی ویژه به ایتام، ‌فرزندان خانواده‌های محروم و بانوان سرپرست خانوار در امور تحصیل، ‌برگزاری تور گردشگری و ... اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته منابع طبیعی گفت:‌حوزه اجتماعی در این ارتباط نسبت به اجرای 32 برنامه دوست سبز به مناسبت روز درختکاری با هماهنگی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز و کاشت نهال توسط دانش آموزان مدارس و کودکان اسباب بازی و برگزاری جشنواره ورزشی به همین مناسبت اقدام کرد.

شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: برگزاری 42 مسابقه ورزشی‌ـ تفریحی خانوادگی در سطح محلات در رشته‌های مختلف، ‌اجرای 25 تور تهران گردی، ‌اجرای فوق‌العاده طرح هبه به تعداد 226 مورد، ‌راه‌اندازی 9 بازارچه خود اشتغالی شب عید ویژه کارآفرینان و برگزاری 18 مراسم یادیار به مناسبت پنج شنبه آخرسال از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه به مناسبت طرح استقبال از بهار است.

وی افزود: از دیگر برنامه های این حوزه می توان به توسعه و تکمیل طرح های دیواری و نصب پلاکاردها و بنرهای فرهنگی، ‌ارسال 5 هزار عکس از تهران قدیم به نمایشگاه ،‌اجرای تور تهران گردی، ‌تعمیر و تجهیز وسایل بدنسازی موجود در پارک‌های منطقه، جمع آوری متکدیان،‌ کارتن خواب‌ها و معتادین پرخطر، ‌اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مسافرین در ورودی و خروجی شهر ،‌برپایی 37 ایستگاه شهروندی و تندرستی،‌ هدایت مراسم سه شنبه آخر سال با هماهنگی حوزه های مربوطه و تهیه و توزیع بروشورهای سلامت و آموزش شهروندی اشاره کرد.

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و اجرای طرح سفره طبیعت به مناسبت 13 فروردین و روز طبیعت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این زمینه است. 

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول