اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

ساخت مسجد در شهرک‌های اقماری زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از اختصاص زمین برای ساخت مسجد در شهرک‌های اقماری از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی زنجان خبر داد.

ساخت مسجد در شهرک‌های اقماری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری ظهر امروز در همایش توجیهی نظام جامع ارزیابی و نظارت اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای توسعه فرهنگ نماز خوانی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مختلف استان زنجان در زمینه گسترش فرهنگ نماز تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: این دستاوردها تا کنون ارائه شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در استان زنجان خبر داد و افزود: ادارات مختلف استان در راستای برگزاری این دوره‌های آموزشی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی و فرهنگی نماز را از برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود: اجرای کارگاه آموزشی پیام آوران توحید از برنامه‌های این اداره است.

ناصری اجرای طرح زلال احکام را از برنامه‌های آموزش و پرورش برشمرد و افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های اداره کل زندان‌ها محسوب می‌شود.

وی از چاپ پوستر تبلیغاتی مرتبط با نماز از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: اجرای طرح تصحیح قرائت نماز، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و زیبا سازی فضاهای شهری از اقدامات انجام شده توسط ادارات استان در زمینه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزش مربیان مهد کودک، بازدید از نمازخانه‌های مختلف، توانمند سازی مبلغان و ائمه جمعه مساجد استان انتشار نشریه ماهانه پیک مهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط ادارات مختلف استان است.

وی از برپایی خیمه‌های نماز توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه نماز خوانی، چاپ پوستر و توسعه و ترویج فرهنگ نماز با برنامه‌های مختلف و اجرای طرح همیاران نماز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در زنجان است.

ناصری تخصیص زمین برای ساخت مسجد در شهرک‌های اقماری، برگزاری همایش حجاب و نماز، مشارکت در تامین پخش اقامه نماز مساجد مختلف استان حمایت از ناشران از برنامه‌های استان در این زمینه است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول