اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح بررسی اوزان جعبه‌های شیرینی

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه بررسی اوزان جعبه‌های شیرینی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

اجرای طرح بررسی اوزان جعبه‌های شیرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سلیمان علیزاده شامگاه امروز در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش تقاضای خرید شیرینی‌جات، این طرح توسط بازرسان سازمان بازرگانی به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح بررسی اوزان جعبه‌های شیرینی از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: جرم هر جعبه به ازای 500، یک‌هزار، 2 هزار و 3 هزار گرم شیرینی باید به ترتیب 70، 125، 210 و 260 گرم باشد.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از واحدهای صنفی که بر خلاف این قانون عمل کنند به عنوان متخلف شناخته شده و با آنان برخورد می‌شود.

معاون بازرسی و نظارتی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی در ادامه به طرح نظارتی نوروز 91 اشاره و اضافه کرد: از آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز 91، 20 هزار و 784 بازرسی در استان انجام شده است.

وی افزود: مرحله عملیاتی طرح ویژه نظارتی نوروز 91 از 11 اسفند ماه سال جاری با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و پایش مستمر بازار عرضه تقاضا آغاز شده است و تا 15 فروردین سال 91 ادامه دارد.

علیزاده تصریح کرد: یک‌هزار و 477 پرونده تخلف در هفته گذشته برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی ادامه داد: یک‌هزار و 677 مورد از تخلفات به ارزش ریالی بیش از 9 میلیارد ریال کشف شده است.

علیزاده افزود: بیشترین بازرسی شامل مواد لبنی، غلات و حبوبات، قند و شکر و روغن نباتی است.

به گفته وی پوشاک و کیف و کفش با 258 فقره پرونده، خدمات عمومی با 173 پرونده و غلات و حبوبات با 75 پرونده بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به اولویت‌های کالایی طرح هستند.

این مسئول اضافه کرد: از کل پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی 962 مورد رسیدگی شده که ارزش ریالی آرای صادره در حق دولت یک میلیارد و 341 میلیون ریال است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول