اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تهران خبر داد

کلنگ‏زنی کلانتری فاز 9 پردیس در سال جدید

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از برگزاری آیین کلنگ‏زنی و آغاز مراحل احداث کلانتری فاز 9 شهر جدید پردیس در سال 91 خبر داد.

کلنگ‏زنی کلانتری فاز 9 پردیس در سال جدید

محمود مصلحی‏شاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح ضریب امنیتی مناطق شرقی شهر جدید پردیس اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: امنیت محور توسعه در هر منطقه‏ای قلمداد می‏شود؛ از این‌رو مسئولان بخش مرکزی تهران برای ارتقای این شاخصه اساسی از هیچ کوششی دریغ نمی‏کنند.

مصلحی‏شاد در ادامه با اشاره به برخی طرح‏های اجرایی در بخش مرکزی تهران خاطر نشان کرد: اخیرا سه طرح چهارمین اورژانس، مرکز آتش‏نشانی نواحی صنعتی و سومین مرکز کلانتری در سعیدآباد جاجرود با حضور مسئولان عالی‏رتبه کشوری و استانی کلنگ‏زنی شد یا به بهره‏برداری رسید.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: برای اجرای طرح آتش‏نشانی سعیدآباد جاجرود اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: 125 میلیون تومان از اعتبارات این طرح عمرانی و خدماتی نیز از بودجه‏های شهرستانی و استانی تامین شده است.

مصلحی‏شاد با اشاره به دیگر طرح‏های بخش مرکزی تهران گفت: پروژه مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی سعیدآباد جاجرود هم با مشارکت مردمی و اعتبارات استانی به بهره‏برداری رسید.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: خوشبختانه بخش عمده‏ای از دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی این بخش در امور خود موفق هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سالیان گذشته نیز طر‏حی درمانگاهی در مراکز صنعتی بخش مرکزی تهران و این روستای شهیدپرور به بهره‏برداری رسید.

مصلحی‏شاد افزود: برای اجرای این طرح 780 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته و همه این بودجه از محل کمک‏های مردمی تامین شد.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: بخش مرکزی تهران از دیرباز تاکنون به عنوان خاستگاه مردمانی ولایی، انقلابی و شهیدپرور مطرح بوده و هست.

وی افزود: در این میان مردم روستای سعیدآباد جاجرود همواره از حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پا به کار در اجرای طرح‏های خدماتی هستند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول