اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره توسط پلیس کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقانی که با تشکیل یک باند از ساختمان‌های نیمه‌کاره در کرج سرقت می‌کردند، توسط پلیس کرج دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره توسط پلیس کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان و مراجعه مالباختگان به کلانتری، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات محسوس و نامحسوس مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودرو پیکان نیمه‌های شب و اوایل صبح اقدام به سرقت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: ماموران کلانتری 29 مشکین دشت به یک دستگاه خودرو پیکان در بلوار امام خمینی (ره) مشکین دشت مظنون و طی هماهنگی با مرکز به طور نامحسوس خودرو مذکور را تحت تعقیب قرار دادند و سارقان در حالی که قصد سرقت از ساختمان نیمه‌کاره را داشتند، در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

خیرخواهان در پایان اضافه کرد: در ادامه بازجویی‌ها متهمان به بیش از 15 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف و اذعان داشتند اموال سرقتی بیشتر شامل آهن‌آلات و مصالح ساختمانی بوده است.

متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول