اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

باید مقابل شهرداری تبریز تلافی ‌کنیم

خبرگزاری فارس:‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما هفت هفته دیگر فرصت دارد و برای موفقیت در لیگ یازدهم باخت این هفته را برابر شهرداری تبریز تلافی می‌کنیم.

باید مقابل شهرداری تبریز تلافی ‌کنیم

سید مرتضی ‌هاشمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: صبای قم شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر دارد و برای ماندن در مکان‌های بالای جدول تلاش می‌کند و باید از دیدار بعدی برابر شهرداری تبریز حتما سه امتیاز را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه در دیدار با شهرداری تبریز بازی سخت و نزدیکی در پیش داریم ادامه داد: در حال حاضر هیچ تیمی نمی‌تواند به کسب پیروزی در هر مسابقه‌ای مطمئن باشد اما کادر فنی صبا توانایی‌های تیم را به خوبی شناخته است و باید با اطلاع کافی از تیم حریف به دنبال کسب پیروزی باشیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: حریف ما در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم شهرداری تبریز در این فصل تیم پرنوسانی است، زیرا آنها گاهی مانند هفته دهم که مقابل ملوان تن به شکست دادند نتایج عجیب کسب کرده‌اند و در برخی موارد هم شبیه به شکست سنگین مقابل همشهری خود تراکتورسازی تبریز خوب نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه از این مسابقه به بعد قطعا تیم صبا شرایط مطلوب گذشته را تکرار خواهد کرد افزود: صبای قم با کسب امتیازات لازم در بازی‌های باقیمانده در لیگ از جمله دیدار حساس برابر تیم شهرداری تبریز خود حتما باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهد کرد و قطعا به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهیم.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: صبای قم تا این هفته عملکرد بسیار خوبی در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته است، بنابراین تلاش می‌کنیم در دیدار هفته یازدهم دور برگشت نیز به دنبال کسب برد دیگری در دیدارهای خارج از خانه باشیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به بازی هفته دهم دور برگشت بین صبای قم و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: تیم صبا در این دیدار بازی بسیار خوبی ارائه کرد و همه بازیکنان برای این بازی از آمادگی لازم برخوردار بودند اما در روزی که بخت با صبا یار نبود، نتوانستیم پیروز شویم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: ما بازی‌های سختی را پیش رو داریم ولی همه بازیکنان صبا همدل شده‌اند که با پیروزی در بازی بعد با شهرداری تبریز، صبای قم را بار دیگر به روند موفقیت‌آمیز گذشته در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازگردانند.

وی با اشاره به وضعیت خود در تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در دیدار با ذوب آهن به صلاحدید کادر فنی حضور داشتم اما باید اعتراف کنم که در این دیدار بسیار بدشانس بودیم که هیچ یک از موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

تا پایان هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم با کسب 42 امتیاز بعد از تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول