اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

بومی‌گرایی نخستین اولویت باشگاه شهرداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: بومی‌گرایی نخستین اولویت باشگاه شهرداری است و تا آخرین لحظه از بومی‌گرایی در تمام رشته‌های ورزش حمایت خواهیم کرد.

بومی‌گرایی نخستین اولویت باشگاه شهرداری است

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به دلیل بها ندادن به بازیکنان بومی در تبریز یک دهه فوتبال این شهر با رکورد مواجه شد و با درس گرفتن از این مسئله هیچ‌گاه بومی‌گرایی را زیر پا نخواهیم گذاشت و هر بهایی در این خصوص را با جان و دل پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: من خود به‌عنوان بازیکن سال‌ها در تیم‌های تبریز بازی کرده‌ام و از نزدیک با درد بازیکنان بومی آشنا هستم و نمی‌توانم استعدادهای بالقوه حاضر در تبریز و استانم را نادیده گرفته و با هزینه هنگفت از تهران و دیگر نقاط کشور بازیکن بگیرم.

سهرابی ادامه داد: این هزینه را در تیم‌های پایه و برای نونهالان و جوانان صرف می‌کنیم تا چند سال دیگر نه تنها از بازیکن بومی تامین باشیم بلکه به دیگر تیم‌های شهرمان نیز بازیکن بدهیم.

وی تاکید کرد: البته اهمیت دادن به بازیکن بومی به این معنا نیست که در تیم‌هایمان از بازیکنان دیگر استفاده نکنیم بلکه سعی می‌کنیم بازیکنان بومی را فدا نکنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تصریح کرد: نه تنها در فوتبال بلکه در رشته‌های دیگری چون والیبال، فوتسال، هندبال، راگبی، والیبال نشسته، فوتسال و هندبال بانوان نیز از بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم.

سهرابی اظهار امیدواری کرد، با حمایت همشهریانمان و کسانی که حس مسئولیتی در قبال تیم شهرشان قائل هستند سهمیه تبریز را در لیگ برتر فوتبال حفظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول