اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

آماده‌سازی شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

آماده‌سازی شهر در دستور کار شهرداری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با بیان اینکه باید از ظرفیت نوروز برای انتقال فضای امیدواری و طراوت به جامعه استفاده کرد، اظهار داشت: نوروز فرصتی برای بازگو کردن فرهنگ غنی اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب است.

وی از آمادگی کامل شهرستان چالدران برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: مدارس شبانه‌روزی این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌سازی شده‌اند.

به گفته فرماندار چالدران در دو مدرسه شبانه‌روزی مجهز به امکانات پذیرایی و استراحت شبانه فراهم شده و آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: مسافرانی که وارد این شهرستان می‌شوند می‌توانند راهنمای گردشگری و محل‌های اسکان را از اکیپ‌های ویژه‌ای که برای این منظور در ورودی شهر در نظر گرفته شده است، دریافت کنند.

معاون فرماندار چالدران هم گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان حق هیچگونه حفاری در ایام نوروز در سطح شهر را ندارند.

ستار پوررسول اظهار داشت: با توجه به لزوم زیباسازی شهر به ویژه در ایام نوروز از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین به هیچ عنوان نباید حفاری در سطح شهر صورت گیرد و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات باید هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات به عمل آمده در ستاد استقبال از بهار، زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار شهرداری قرار گرفته که تمام دستگاه‌ها باید در این امر مهم یاری‌گر شهرداری باشند.

پوررسول به عملیات گازرسانی به روستاهای گل اشاقی و سعدل اشاره کرد و گفت: باید تمهیدات لازم در تسریع عملیات گازرسانی انجام شود تا مردم این روستاها تا شش ماه اول سال 91 بتوانند از این نعمت بهره‌مند بشوند.

معاون فرماندار چالدران بر ترمیم نوار حفاری‌های ناشی از عملیات گاز شهری و روستایی چالدران تأکید کرد و گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی، ترمیم حفاری‌های شهر ضروری است و شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول