اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر

شهرداری تبریز سردمدار تیمداری در تبریز شد

خبرگزاری فارس: با افزایش تیم‌های حاضر از باشگاه شهرداری تبریز در لیگ برتر رشته‌های مختلف، این باشگاه سردمدار تیمداری در تبریز شد.

شهرداری تبریز سردمدار تیمداری در تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرحله پایانی رقابت‌های والیبال نشسته لیگ دسته یک کشور در تبریز برگزار شد و تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز به‌عنوان نایب قهرمان این فصل راهی لیگ برتر شد.

در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های جامعه نیکو تلاش قم، پیام مخابرات خراسان‌رضوی، هیئت دزفول و شهرداری تبریز برای راهیابی به لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم‌های نیکو تلاش قم و شهرداری تبریز راهی لیگ برتر والیبال نشسته شدند.

در این رقابت‌ها در بازی نیمه نهایی تیم شهرداری تبریز در بازی حساس و نزدیک به قضاوت بهرام سلیمانی و بهزاد جهانی سه بر دو تیم دزفول را شکست داد تا هم حضور در لیگ برتر را نهایی کند و هم به فینال راه یابد.

اما در بازی پایانی تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز نتیجه را به تیم نیکو تلاش قم واگذار کرد تا با کسب عنوان نایب قهرمانی به لیگ برتر صعود کند و تعداد تیم‌های تبریزی در لیگ برتر این رشته به عدد دو افزایش یابد تیم گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ برتر والیبال کشور و نایب قهرمان آسیا دیگر نماینده تبریز در این رقابت‌ها است.

6 تیم در لیگ برتر

با صعود تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز تعداد تیم‌های این مجموعه در لیگ برتر به عدد شش افزایش یافت.

شهرداری تبریز در سرمایه‌گذاری در ورزش روند صعودی را طی کرده و فعالیت این باشگاه در فوتبال خلاصه نشده است.

تیم فوتبال شهرداری تبریز فصل 89-88 با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده و سال گذشته نیز در نخستین حضورش در این رقابت‌ها ضمن حفظ سهمیه خود نتایج خوبی را کسب کرد که می‌توان به متوقف کردن تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی اشاره کرد.

تیم نونهالان این باشگاه نیز در لیگ برتر فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری تبریز نیز سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد و امسال فراتر از انتظار ظاهر شده و در میانه‌های جدول قرار گرفت، از نتایج خوب این تیم می‌توان به پیروزی بر تیم مدعی گیتی‌پسند در اصفهان اشاره کرد.

تیم فوتبال ساحلی باشگاه شهرداری تبریز نیز در نخستین سال حضورش دست به کار بزرگی زده و در پایان به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

هندبال شهرداری تبریز نیز چندی پیش موفق شد به لیگ برتر صعود کند و بالاخره تیم والیبال نشسته این باشگاه با برتری مقابل حریفان خود ضمن صعود به لیگ برتر تعداد تیم‌های حاضر این مجموعه در بالاترین سطح ورزش کشور را به عدد شش رساند.

البته باشگاه شهرداری تبریز در آخرین روزهای سال 90 این فرصت را دارد که این رقم را به عدد هفت رساند.

تیم فوتسال باشگاه شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک ایران در بازی رفت در اصفهان سه بر دو شکست خورده است اما در بازی روز جمعه آینده پیروزی با اختلاف دو گل می‌تواند فوتسال این مجموعه را نیز لیگ برتری کند.

باشگاه شهرداری تبریز با شش تیم سردمدار تیمداری در ورزش تبریز بوده و این باشگاه می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر باشگاه‌های کشور به شمار رود.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول