اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/165

اصناف سمنان: حضور در انتخابات کمک به عدالت‏محوری است

خبرگزاری فارس: مجمع امور صنفی شهرستان سمنان در آستانه انتخابات مجلس با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: حضور در انتخابات کمک به پیشرفت همه‏جانبه و عدالت‏محور کشور است.

اصناف سمنان: حضور در انتخابات کمک به عدالت‏محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجمع امور صنفی شهرستان سمنان در بیانیه‏ای که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده است، عموم مردم را به حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این بیانیه می‏خوانیم: دعوت از مردم، اصناف و بازاریان برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس نهم یک فریضه بوده و بدون شک در 33 سال گذشته انتخابات شاخص و عَلَم کشور جمهوری اسلامی و یک پرچم افتخار در مسیر مردم‏سالاری دینی بوده و خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که موج عظیم بیداری اسلامی و هم‏گرایی ملت‏های مسلمان و در مقابل، ضعف و شکست‏های پی در پی نظام سلطه و حکام وابسته آنها در منطقه، لحظه‏های حساس و سرنوشت‏سازی را برای دنیای اسلام و تاریخ بشریت پیش رو نهاده است؛ گذر موفق از این پیچ بزرگ تاریخی، بیش از پیش نیازمند تلاش، از خودگذشتگی و بصیرت ایران اسلامی به عنوان بیرق داور الگوی این حرکت اسلامی است.

مجمع امور صنفی شهرستان سمنان آورده است: بدون تردید صحنه انتخابات مجلس نهم یکی از گردنه‏های پراهمیت، در گذر از این مسیر سرنوشت‏ساز است.

در ادامه می‏خوانیم: ما هیئت رئیس مجمع امور صنفی و هیئت مدیره اتحادیه‏های صنفی شهرستان سمنان از همه اقشار خردمند و آگاه و مردم‏دلاور استان سمنان، خصوصاً‌ جامعه ولایت‏مدار اصناف و بازاریان دعوت می‏کنیم تا ضمن حفظ وحدت، حول مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاخص‏ها و آرمان‏های امام راحل(ره) و مطالبات مقام معظم رهبری و تأکید بر مشارکت مقتدرانه و حضور حداکثری، با هدف اثرگذاری بر جریان سیاست و حکومت در جمهوری اسلامی ایران، ارتقای حیثیت ملی، منطقه‏ای و بین‏المللی ایران و بی‏اثرسازی دسیسه‏های دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم، کمک به پیشرفت همه‏جانبه و عدالت‏محور کشور، روز 12 اسفند پای صندوق‏های رأی آگاهانه و پرشور حضور یابند.

مجمع امور صنفی شهرستان سمنان تاکید کرده است: مردم باید گامی اساسی در راه تعیین سرنوشت خود بردارند و به افرادی رأی دهند که هم تعهد به اسلام، قانون اساسی، ولایت مطلقه فقیه و نظام جمهوری اسلامی را سرلوحه خدمت به مردم قرار داده و هم تخصص در امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی مورد نیاز قوه مقننه در شأن کشورمان را دارا باشند.

در ادامه می‏خوانیم: در این شرایط حساس و سرنوشت‏ساز یقین داریم که اصناف و بازاریان همگام با مردم ایران با حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه حماسه بزرگ دیگری خلق و حضوری ماندگار به وسعت تاریخ پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در نگاه جهانیان ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول