اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخسیتن نمایشگاه جامع زنان هرمزگان عنوان کرد

اداره تمام امور نمایشگاه جامع زنان هرمزگان توسط بانوان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخسیتن نمایشگاه جامع زنان هرمزگان گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص این نمایشگاه، اداره تمام امور آن از جمله طراحی و اجرا توسط بانوان است.

اداره تمام امور نمایشگاه جامع زنان هرمزگان توسط بانوان

الهام محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرای نمایشگاه جامع زنان هرمزگان اظهار داشت: این کمیته در حوزه برنامه‌ریزی در راستای بهره‌گیری از توان تمامی دستگا‌ه‌ها و سازمان‌ها اقدامات خود را از ما‌ه‌های پیش آغاز کرده است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته اجرایی در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری نمایشگاه جامع زنان گفت: کمیته مربوطه به موضوع فضاسازی شهری و اطلا‌ع‌رسانی از مدت‌ها پیش از برپایی نمایشگاه به عنوان امری مهم و کلیدی نگاه کرده به نحوی که در حال حاضر در سطح شهر بندرعباس تبلیغات خوب و مناسبی را پیرامون نمایشگاه شاهد هستیم.

محمدی اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند نقش مناسبی را توسعه فعالیت‌های اجتماعی بانوان هرمزگان داشته باشد.

دبیر اجرایی نخسیتن نمایشگاه جامع زنان هرمزگان با بیان اینکه در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این نمایشگاه حضور سازمان‌های مختلف قابل تقدیر و ارزنده است، اضافه کرد: با تدابیر اخذ شده نمایشگاه جامع زنان با کمترین هزینه‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه حجم اعظم امور این نمایشگاه توسط بانوان طراحی و اجرایی شده است، گفت: علاوه بر دستگا‌ه‌هایی که در نمایشگاه غرفه دارند، تعدادی دیگر از ادارات و نهادهای دولتی و مردمی نیز در این نمایشگاه همکاری خوبی را با حوزه اجرایی داشته‌اند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها و رویدادها اظهار داشت: شناسایی استعدادها یکی از مهمترین دستاورهای نمایشگاه‌ جامع زنان است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در پی تمرکز دستاورها و تولیدات بانوان می‌توان گفت که این نمایشگاه می‌تواند زمینه مناسبی برای توسعه استعدادها باشد.

دبیر اجرایی نخسیتن نمایشگاه جامع زنان هرمزگان با بیان اینکه نمایش دستاوردها می‌تواند سبب ایجاد انگیزه در بانوان فعال و صاحبان حرفه شود، اظهار داشت: باید امور به سمتی پیش رود که زمینه حضور مشارکت هر چه بیشتر بانوان در بیرون از محیط خانه و خانواده نیز فراهم آید.

به گفته وی یکی دیگر از مزایای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان می‌تواند شناسایی و معرفی کارآفرینان و حتی توسعه و گسترش حرفه و فعالیت کاری‌ آنها نیز باشد.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول