اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه بهاره در پیشوا

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فروش بهاره در آستانه فرا رسیدن سال نو در شهرستان پیشوا افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بهاره در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا، نمایشگاه فروش بهاره شهرستان پیشوا طی مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان پیشوا گشایش یافت.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره برای استفاده شهروندان در شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های ورامین و پیشوا در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه، 45 غرفه مایحتاج و ملزومات خرید روزهای پایان سال را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

حسن میرزایی گفت: اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ویژه 10 تا 15 درصدی در اختیار شهروندان قرار گرفته و حذف واسطه‌ها زمینه تنظیم بازار مصرف شهروندان را فراهم می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: در برپایی این نمایشگاه سعی شده تا با استفاده از واحدهای تولیدی، ضمن افزایش کیفیت کالاهای مورد نیاز شهروندان، در قیمت اجناس نیز کاهش محسوسی به‌وجود آید تا زمینه برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان فراهم شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های ورامین و پیشوا تاکید کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز در زمان برپایی این نمایشگاه با استقرار در محل برگزاری نمایشگاه نسبت به خدمات، کیفیت و قیمت کالاهای ارائه شده نظارت لازم را به عمل آورده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

میرزایی عنوان کرد: در این نمایشگاه اجناسی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، آجیل، مواد پروتئینی و اقلام حمایتی نظیر برنج، مرغ، گوشت و شکر عرضه می‌شود و این نمایشگاه عرضه کالای بهاره تا 25 اسفندماه در خیابان شریعتی شهرستان پیشوا دایر است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول